Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Vocalcom-Avaya CTI integratie: meerwaarde voor klantcontact

Vocalcom biedt bedrijven die geïnvesteerd hebben in de betrouwbaarheid van Avaya voor hun inkomende klantcontacten en dit snel en eenvoudig willen uitbreiden met pop-ups, CTI, outbound service calls en telemarketing campagnes, een perfecte oplossing. Zowel bij inbound als outbound campagnes werken agenten vanuit hun browser met de Vocalcom toolbar en klantscripts. Scripts worden ontwikkeld met de krachtige Vocalcom Web scripter , van waaruit geconnecteerd kan worden met andere applicaties (SAP, MS CRM, Sharepoint, etc) en onderliggende databases. De Vocalcom Web scripter heeft zich bij veel klanten bewezen door zijn snelle 'time-to-market' van concept tot campagne. Implementatie van Vocalcom-Avaya CTI duurt tussen de twee en vijf dagen. Om de kracht van de oplossing te bewijzen aan potentiële klanten stelt Vocalcom een pilotsysteem beschikbaar.



Ingezonden persbericht