Interhal Benelux stelt HarverPro aan voor PR activiteiten
OUDEWATER, 20070326 -- Interhal Benelux B.V. stelde onlangs HarverPro aan voor het uitvoeren van public relations activiteiten richting de horeca- en instellingenbranche. Interhal, gevestigd in Alblasserdam, is importeur en agent van grootkeukenapparatuur en horecabenodigdheden. Tevens heeft Interhal het agentschap van trendsettende merken zoals het designlabel Alessi, het keukengereedschap van Rösle en het glaswerk van Kosta Boda / Orrefors. Andere merken die Interhal voert zijn Cambro, Emile Henry en Spring.
Interhal werd opgericht in 1961 te Rotterdam en was in beginsel totaal leverancier voor het luxere horeca non food segment. Al meer dan 40 jaar is Interhal kenmerkend in de horeca branche en tegenwoordig zijn de activiteiten uitgebreid naar de ziekenhuis- en instellingenwereld en ook de luxere design- en kookwinkels voor particulieren. Interhal heeft bewust gekozen voor een programma van uitsluitend eersteklas hoogwaardige, sterke merken. Op www.interhal.nl treft men een overzicht aan.
HarverPro richt zich met de PR activiteiten op het vergroten van de naamsbekendheid van Interhal en haar portfolio in de horeca- en instellingenbranche. Komende maanden zullen bestaande en nieuwe producten onder de aandacht gebracht worden van chef-koks, restaurantmanagers en facilitair managers.
HarverPro voert public relations opdrachten uit voor klanten in de sectoren hospitality, lifestyle en zakelijke dienstverlening. Momenteel werkt HarverPro onder andere voor Campina, Golden Tulip Bel Air Hotel en Theaterrestaurant Holland Village.
Ingezonden persbericht