'Tigra couture' op de catwalk bij Opel
(3/22/2007)
Het kan niet missen: de modeshow die Opel met het trendy Spaanse
modemerk Mango organiseert, wordt het absolute hoogtepunt van de
Ladiesâ Day tijdens de AutoRAI 2007, op dinsdag 3 april.
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een spectaculaire vertoning: de
Opel Tigra TwinTop - het mooiste model op de catwalk, de door
prachtige modellen getoonde collectie van Mango en de toeschouwers -
vrouwen die houden van mode én autoâs en daarom naar de Ladiesâ Day
komen.
Mango en Opel hebben elkaar gevonden. Beide richten zich tot dezelfde
doelgroep: de trendy jonge vrouw. Opel vooral met de Tigra TwinTop en
Mango met haar fraaie collecties en bijbehorende accessoires. âElke
straat is een catwalk en dat geldt niet alleen voor mensen en hun
kleding, maar ook voor autoâsâ, verklaart Olivier Danan, Director
Marketing Communication voor Opel, de samenwerking met Mango. âDe auto
wordt meer dan ooit beschouwd als een chique accessoire die moet
passen binnen een totale stijlvolle look.â
Opel gaat met Mango aandacht trekken op de Ladiesâ Day. De eerste
modeshow begint op dinsdag 3 april om 13.00 uur. Die show wordt
vervolgens elk uur herhaald tot 19.00 uur en is uiteraard toegankelijk
voor al het publiek. Voor 25 gelukkigen is echter een VIP-kaart
beschikbaar. Onderdeel van Opels campagne rond de samenwerking met
Mango en Ladiesâ Day is een contest op Internet (www.opel.nl) waarbij
de deelnemende vrouwen kans maken op een van de 25 VIP-kaarten voor
twee personen. Die VIPâs krijgen een prachtig dagprogramma als gasten
van Opel. Onder meer maken zij kennis met actrice en Opel-rijdster
Victoria Koblenko, die ook de modeshow presenteert. Ook gaan ze zelf
naar de AutoRAI met een Tigra TwinTop die ze de hele dag tot hun
beschikking hebben. Uiteraard compleet met een VIP-parkeerplaats recht
vóór de RAI hoofdingang...
De Tigra TwinTop is tweeënhalf jaar geleden gelanceerd. De fraai
gelijnde vierseizoenencabrio is met name geliefd bij stijlvolle,
modebewuste jonge vrouwen. âOnze doelgroepen zijn dezelfde als die van
Mango, dus het was een logische stap om de aantrekkelijkheid van onze
producten samen te promotenâ, aldus Olivier Danan.
De campagne omvat verschillende acties, waaronder de modeshow tijdens
Ladiesâ Day op de AutoRAI 2007.
De Tigra-Mango campagne bestaat verder onder meer uit gezamenlijke
reclame-uitingen via internet en tijdschriften. âTigra coutureâ zoals
die straks op de catwalk bij Opel live is mee te beleven.
De Opel Tigra TwinTop is een mooi gelijnd, sportief tweezits model met
een elektrohydraulisch bediend stalen dak dat in no-time kan worden
gesloten dan wel geopend. De auto is uitgerust met een schone, zuinige
en krachtige 1.4 liter motor in combinatie met vijfbak of automaat of
met een sterke 1.8 liter met vijfbak. De prijzen beginnen al bij â¬
19.995,- voor de Tigra TwinTop Rhythm met standaard radio, CD- en
mp3-speler. De nog rijker uitgeruste Tigra TwinTop Temptation is er al
vanaf ⬠22.895,-.
Behalve de Tigra TwinTop showt Opel op de AutoRAI nog veel meer
blikvangers, zoals de Opel GTC Concept, de Opel GT, de Opel Corsa OPC
en de Opel Antara. En al die nieuwe modellen pronken op een van de
meest opvallende stands op de AutoRAI. Niet voor niets sleepte het
Opel-standconcept op de Autosalon van Genève begin deze maand de
prijs voor beste stand in de wacht.
AutoRai