Schuitema NV
Persberichten
A A A
Grootschalige pannenactie bij C1000
Voor het eerst in Nederland kan de
consument bij een supermarkt sparen voor gratis pannen. Via een
langlopende actie bij C1000 kan de BK Exclusief pannenserie bij elkaar
gespaard worden. Deze nieuwe serie bestaat uit een kwalitatief
hoogstaand assortiment van verschillende bak- en kookpannen. C1000
houdt er rekening mee dat circa 1 miljoen pannen de weg naar de
consument zullen vinden.
`Dit is voor Nederland een unieke actie met niet zomaar willekeurige
pannen; het zijn zeer kwalitatieve en prachtig vormgegeven BK
Exclusief pannen. Met deze loyaliteitscampagne willen we onze trouwe
C1000 consumenten belonen', aldus de heer B. Roetert,
directievoorzitter Schuitema n.v.
De spaarcampagne start maandag 26 maart en duurt maar liefst 14 weken.
Tot en met 30 juni 2007 krijgt de consument bij elke vijf euro aan
boodschappen een C1000 pannenpunt. Daarnaast zijn er wekelijks een
aantal aanbiedingen waarbij de consument extra C1000 pannenpunten
ontvangt. Er kan gekozen worden uit diverse bak- en kookpannen. De
bakpannen zijn gratis en voor de kookpannen geldt een bijbetaling.
Zelfs aan de kinderen is gedacht. Speciaal voor hun start C1000 ook
deze maandag de `C1000 Kinder-Kook-Kwis'. Hiermee kunnen kinderen van
3 t/m 8 jaar hun eigen unieke BK speelkookset winnen. De quiz met
kleurplaat kan opgehaald en ook weer ingeleverd worden bij de C1000 in
de buurt. Vanaf 16 april worden via een deskundige jury de jonge
prijswinnaars per supermarkt bekend gemaakt.
C1000 heeft bewust gekozen voor de BK pannen. BK is een eigentijds
Hollands merk met een hoogwaardige kwaliteit. De BK Exclusief serie is
een nieuwe kook- en baklijn bestaande uit in totaal acht pannen. De
bakpannen zijn gemaakt van duurzaam aluminium en de kookpannen van
roestvrij edelstaal. Beide vormgegeven met een uniek design.
De actie zal niet onopgemerkt aan de consument voorbij gaan. Het thema
`Lekker eten begint met goede pannen' zal zowel volop in de winkels
als in de media onder de aandacht komen. Zo verschijnen er televisie-
en radiocommercials en tevens advertenties in verschillende dag- en
weekbladen. Ook zal er een direct mailing gestuurd worden naar ruim
100.000 mensen die aangegeven hebben interesse te hebben in alles wat
met koken te maken heeft. En natuurlijk is alles over deze campagne
ook te vinden op c1000.nl.
---
Voor nadere informatie:
Schuitema n.v.
Carien de Bas - van Middelaar
Tel. 033 - 453 33 33
Carien.debas@schuitema.nl