Kans op gratis nieuwe auto met opvallende AutoRAI bezoekersactie van Kia
(3/21/2007)
Als onderdeel van het nieuwe modellengamma toonde Kia eerder dit jaar
tijdens een grote landelijke actie op tal van drukbezochte locaties â
anoniem â een opvallende dashboard unit, waarbij de deelnemers het
juiste automerk dienden te raden. Tijdens de AutoRAI legt Kia
Nederland de lat een stukje hoger.
Ditmaal komt de dashboard-unit naar de RAI-beurshallen van Amsterdam
en dienen deelnemers uit een reeks van tien verschillende Kiaâs het
juiste model te raden dat hoort bij het getoonde dashboard. Deelnemers
maken daarbij kans op een splinternieuwe Kia.
Op AutoRAI 2007 valt dit jaar veel te beleven en Kia doet ook een
fikse duit in de zak. Behalve op de Kia-stand, waarop veel Kia
autonieuws te bewonderen zal zijn, is Kia ook actief in het Ecovillage
met de opzienbarende Kia Rio Hybride. Voorts maakt de Kia
dashboardunit elders in het Amsterdamse RAI-complex zijn opwachting.
De exacte locatie wordt niet van tevoren bekend gemaakt, maar hij zal
zeker niet aan de aandacht van het publiek kunnen ontsnappen.
Marina Duijts, PR-Manager van Kia Nederland: âBij de dashboardunit
ontvangen de bezoekers uit handen van het Kia promotieteam een lot met
een unieke code. Daarbij moet de vraag âUit welk model van Kia komt
dit dashboard?' worden beantwoord. Deelnemers aan de actie dienen het
lot vervolgens (of in de loop van de dag) ingevuld in te leveren op de
stand van Kia in de Westhal (Hal 3). Na afloop van de AutoRAI wordt op
1 mei 2007 op www.kia.nl bekendgemaakt wie de gelukkige winnaar of
winnares is geworden van een fonkelnieuwe Kia.â
AutoRai