AutoRai

Kilometerkrassen bij 40-jarig Hyundai groot succes!

(3/20/2007)
Hyundai wordt overweldigd door autokrassers. Normaliter een groot probleem voor een automerk, maar bij de Hyundai-dealer zijn ze er dolblij mee. Het gaat hier immers om de actie Kilometerkrassen bij Hyundai, waarbij proefritten van 40 tot maar liefst 400.000 kilometer kunnen worden gewonnen. In de drie weken dat de actie nu loopt heeft Hyundai nu al één miljoen kilometers weggegeven.

In het jaar dat Hyundai 40 jaar bestaat houdt het automerk één van de leukste en meest kansrijke consumentenacties ooit: Kilometerkrassen. Bij elke Hyundai-dealer in Nederland kunnen sinds 1 maart 2007 proefritten van 40, 400, 4.000, 40.000 of 400.000 kilometer worden gewonnen. Dit staat gelijk aan proefritten van maximaal een dag, maximaal een week, maximaal een maand, of maximaal een jaar. De hoofdprijs is een proefrit van maar liefst 400.000 kilometer.

Omdat de actie veel winnaars oplevert, komen talloze automobilisten een kijkje nemen bij een van de 125 verkooppunten van Hyundai in Nederland om de nieuwe Hyundai van hun keuze uitgebreid te kunnen testen. Volgens Managing Director Hans Kwaad van Hyundai-importeur Greenib Car b.v. zijn al veel klanten in de prijzen gevallen. âIk heb dealers gesproken die al een proefrit van 40.000 kilometer â een jaar rijden in een Hyundai â hebben weggegeven. De toeloop is zo groot dat sommige dealers extra personeel én autoâs hebben moeten inzetten om aan alle aanvragen te kunnen voldoen. De hoofdprijs, een proefrit van 400.000 kilometer, is nog niet gevallen, maar dat is slechts een kwestie van tijd. Ik ben erg blij dat het zoân succes is. De actie levert veel extra drukte op in de showroom. De interesse voor Hyundai is momenteel groter dan ooit. Kilometerkrassen bij Hyundai is daarom een schot in de roosâ.

De actie loopt tot eind mei 2007. Kilometerkrassen past perfect in de nieuwe strategie van Hyundai, waarin het bedrijf de consument bewust wil maken van de (bekroonde) topkwaliteit van het merk en de hoge betrouwbaarheid van de producten. Managing Director Hans Kwaad: âWij willen zo veel mogelijk mensen kennis laten maken met het nieuwe Hyundai. Kilometerkrassen is hiervoor een prima manier. Hyundai heeft de laatste jaren een enorme sprong voorwaarts gemaakt. Met complete en betaalbare producten van een uitstekende kwaliteit en met een aansprekend design wil het merk de slag met de Europese topmerken nog nadrukkelijker aangaanâ.

Kilometerkrassen bij Hyundai betekent niet alleen een grote kans op mooie prijzen, maar biedt ook veel voordeel. Bij de speciale actiemodellen van Hyundai kan het voordeel zelfs oplopen tot ⬠5.050.

[shariff url="http://opennieuwsbank.nl/bericht/2007/03/20/E338-autorai.html" title="AutoRai"]