Kilometerkrassen bij 40-jarig Hyundai groot succes!
(3/20/2007)
Hyundai wordt overweldigd door autokrassers. Normaliter een groot
probleem voor een automerk, maar bij de Hyundai-dealer zijn ze er
dolblij mee. Het gaat hier immers om de actie Kilometerkrassen bij
Hyundai, waarbij proefritten van 40 tot maar liefst 400.000 kilometer
kunnen worden gewonnen. In de drie weken dat de actie nu loopt heeft
Hyundai nu al één miljoen kilometers weggegeven.
In het jaar dat Hyundai 40 jaar bestaat houdt het automerk één van
de leukste en meest kansrijke consumentenacties ooit:
Kilometerkrassen. Bij elke Hyundai-dealer in Nederland kunnen sinds 1
maart 2007 proefritten van 40, 400, 4.000, 40.000 of 400.000 kilometer
worden gewonnen. Dit staat gelijk aan proefritten van maximaal een
dag, maximaal een week, maximaal een maand, of maximaal een jaar. De
hoofdprijs is een proefrit van maar liefst 400.000 kilometer.
Omdat de actie veel winnaars oplevert, komen talloze automobilisten
een kijkje nemen bij een van de 125 verkooppunten van Hyundai in
Nederland om de nieuwe Hyundai van hun keuze uitgebreid te kunnen
testen. Volgens Managing Director Hans Kwaad van Hyundai-importeur
Greenib Car b.v. zijn al veel klanten in de prijzen gevallen. âIk heb
dealers gesproken die al een proefrit van 40.000 kilometer â een jaar
rijden in een Hyundai â hebben weggegeven. De toeloop is zo groot dat
sommige dealers extra personeel én autoâs hebben moeten inzetten om
aan alle aanvragen te kunnen voldoen. De hoofdprijs, een proefrit van
400.000 kilometer, is nog niet gevallen, maar dat is slechts een
kwestie van tijd. Ik ben erg blij dat het zoân succes is. De actie
levert veel extra drukte op in de showroom. De interesse voor Hyundai
is momenteel groter dan ooit. Kilometerkrassen bij Hyundai is daarom
een schot in de roosâ.
De actie loopt tot eind mei 2007. Kilometerkrassen past perfect in de
nieuwe strategie van Hyundai, waarin het bedrijf de consument bewust
wil maken van de (bekroonde) topkwaliteit van het merk en de hoge
betrouwbaarheid van de producten. Managing Director Hans Kwaad: âWij
willen zo veel mogelijk mensen kennis laten maken met het nieuwe
Hyundai. Kilometerkrassen is hiervoor een prima manier. Hyundai heeft
de laatste jaren een enorme sprong voorwaarts gemaakt. Met complete en
betaalbare producten van een uitstekende kwaliteit en met een
aansprekend design wil het merk de slag met de Europese topmerken nog
nadrukkelijker aangaanâ.
Kilometerkrassen bij Hyundai betekent niet alleen een grote kans op
mooie prijzen, maar biedt ook veel voordeel. Bij de speciale
actiemodellen van Hyundai kan het voordeel zelfs oplopen tot ⬠5.050.
AutoRai