Gemeente Drimmelen


Commissievergaderingen op dinsdag 20 maart en donderdag 22 maart

Op 20 en 22 maart zijn er weer commissievergaderingen. Deze vergaderingen zijn openbaar en ook u als inwoner kunt deze bijwonen. Alle commissievergaderingen starten om 19.30 uur in het 'Praathuis' van het gemeentehuis in Made, te bereiken via de nieuwe hoofdingang.

De vergadering van de commissie Inwonerszaken die gepland stond op 21 maart 2007 is wegens gebrek aan agendapunten komen te vervallen.

Agenda commissie grondgebiedzaken 20 maart 2007


1. Opening en vaststelling agenda

2. Mededelingen en berichten van verhindering

3. Inventarisatie spreekrecht

4. Besluitenlijst vergadering 6 februari 2007

5. Lijst van toezeggingen vergadering 6 februari 2007

Portefeuille wethouder M. Vos


6. Raadsvoorstel Project Haven Lage Zwaluwe


7. Raadsvoorstel Vaststellen beleidsrichtlijn 'Bewegwijzering van objecten'


8. Rondvraag

Portefeuille wethouder H. Bakker


9. Raadsvoorstel Aanvraag om bouwvergunning voor het oprichten van een

trainingsmolen aan de Helkantsedijk 28 te Hooge Zwaluwe
10. Raadsvoorstel Bestemmingsplan Blasiuskerk e.o.


11. Raadsvoorstel Notitie landgoederenbeleid gemeente Drimmelen,

nota rood-voor-groen

12. Raadsvoorstel Uitwerking Rood-met-groen koppeling
13. Raadsvoorstel Sturingscriteria voor nieuwe bouwlocaties
14. Rondvraag

Agenda commissie Algemeen bestuur en middelen 22 maart 2007


1. Opening en vaststelling agenda

2. Mededelingen en berichten van verhindering

3. Inventarisatie spreekrecht

4. Besluitenlijst vergadering 11 januari 2007

5. Lijst van toezeggingen vergadering 11 januari 2007

Portefeuille burgemeester G. de Kok


6. Commissievoorstel Optimaliseringslag Drimmelen
7. Rondvraag

Inspreken
U als inwoner heeft inspreekrecht bij deze openbare commissievergaderingen. Dat wil zeggen dat u tijdens deze vergaderingen als belanghebbende het woord mag voeren over een onderwerp dat op de agenda van één van de commissies staat. Wanneer u gebruik wilt maken van het inspreekrecht, verzoeken wij u dit vooraf te melden aan de secretaris van de betreffende commissie. U krijgt dan de inspreekregels toegezonden.

Commissie Algemeen Bestuur en Middelen
Voorzitter: Karin van de Berg
Secretaris: Marion Schetters, telefoon 0162 - 69 02 03, e-mail mschetters@drimmelen.nl

Commissie Grondgebiedzaken
Voorzitter: M. de Ridder
Secretaris: Marion Schetters, telefoon 0162 - 69 02 03, e-mail mschetters@drimmelen.nl

Commissie Inwonerszaken

Voorzitter: N. Damen
Secretaris: Judith van den Hoogen, telefoon 0162 - 69 02 79, e-mail jvandenhoogen@drimmelen.nl

Alle vergaderstukken van de commissies kunt u raadplegen op www.drimmelen.nl (snelbutton bestuursinfomatie) of in het gemeentehuis.

Meer informatie
Raadpleeg voor meer informatie de snelbutton agenda (aan de rechterzijde) op www.drimmelen.nl. Voor overige vragen kunt u contact opnemen met de raadsgriffier mevrouw M. Schetters, telefoon 0162 - 69 02 03 of e-mail mschetters@drimmelen.nl