Ingezonden persbericht
NPO krijgt nieuw hoofd KLO Informatie & Advies
Per 1 mei aanstaande start Martijn van Delft (1970) zijn werkzaamheden als hoofd van de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek (KLO) Informatie&Advies van de NPO (Nederlandse Publieke Omroep).
De afdeling KLO Informatie & Advies is verantwoordelijk voor het adviseren en ondersteunen van de Raad van Bestuur en de net-, zender- en internetcoördinatoren van NPO op het terrein van strategie en het publieks- en programmabeleid.
Martijn van Delft is sinds 2005 manager research binnen de afdeling Strategische Marketing en Business Development bij Achmea Zorg en in deze functie onder meer verantwoordelijk voor het opzetten en begeleiden van kwalitatief marktonderzoek alsook het opzetten en coördineren van kwalitatief tracking en ad hoc onderzoek.
Voordat hij bij Achmea in dienst kwam, was Martijn jaren actief als manager research bij reclamebureau DDB Amsterdam en als wetenschappelijk stafmedewerker verbonden aan de Hersenstichting Nederland.
Martijn van Delft studeerde neuropsychologie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Hij rondde deze studie in 1997 af.
---- --