Belangrijke informatie voor Nederlandse eisers in de ........
16.03.2007 / 10:54 / Rubriek: Informatief / Organisatie: Entwistle & cappucci
Entwistle & cappucci
Belangrijke informatie voor Nederlandse eisers in de class action schikking inzake
effecten van Ahold
NEW YORK, March 16 /PRNewswire/ --
Entwistle & Cappucci LLP, advocaten voor de hoofdeisers inzake effecten Ahold en als
zodanig benoemd door de arrondissementsrechtbank voor het District of Maryland, deelt het
volgende mede met betrekking tot ingediende claims voor deelname aan de schikking van de
class action rechtszaak tegen Royal Ahold N.V. ("Ahold") in de Verenigde Staten.
Vanaf december 2006 heeft ongeveer 16 van de Nederlandse eisers in de Ahold-schikking
een zogenaamde "deficiëntiekennisgeving" ontvangen (de "eerste kennisgeving van
onvolledigheid") van The Garden City Group - de door de rechtbank benoemde Claims
Administrator - waarin is aangegeven dat bepaalde informatie, nodig om hun claim te
staven, ontbrak of onvolledig was. Ongeveer de helft van de Nederlandse eisers die deze
eerste kennisgeving van onvolledigheid heeft gekregen, hebben nu hun claims gecorrigeerd.
Vandaag zal de Claims Administrator beginnen met het versturen van een aanvullende
kennisgeving van onvolledigheid (de "tweede kennisgeving van onvolledigheid") naar die
Nederlandse eisers die niet hebben gereageerd op de eerste kennisgeving van
onvolledigheid. Deze tweede kennisgeving van onvolledigheid geeft Nederlandse eisers een
extra periode van zestig (60) dagen om hun claims te corrigeren. Omdat de tweede
kennisgeving van onvolledigheid een uiterste datum geeft waarvóór eisers
onvolledige claims kunnen corrigeren, worden alle mensen die de tweede kennisgeving van
onvolledigheid ontvangen aangeraden om zo snel mogelijk te handelen om de aangegeven
problemen te corrigeren.
Wij begrijpen dat eisers hulp nodig kunnen hebben om er zeker van te zijn dat ze de
volledige juiste documentatie indienen. Daarom worden eisers eraan herinnerd en
aangeraden om alle vragen met betrekking tot het proces of individuele claims te richten
aan de Claims Administrator in de Verenigde Staten via e-mails naar
Questions@AholdSettlement.com of telefonisch naar het internationale callcenter op nr.
00-800-1020-4060. De beste tijd om te bellen voor Nederlandse eisers is tussen 8.00 uur
en 18.00 uur CET. De Claims Administrator kan uw vragen zowel in het Nederlands als in
het Engels beantwoorden.
Contact:
Media Contact: Andrew Entwistle, +1- 212- 894- 7200