Aalsmeer, 12 maart 2007
Interactieve marketing tool SMS2Mail bekroond
AllisBlue wint de 2007 European Seal of e-
Excellence Award
AllisBlue heeft de zilveren European Seal of e-Excellence award gewonnen. De prijs wordt
uitgereikt aan bedrijven binnen de digitale media- en ICT-branche met een gevestigde track
record in innovatieve marketing. De award wordt uitgereikt door de European Multimedia
Associations Convention (EMMAC). De uitreikingceremonie vindt plaats tijdens CEBIT op 15
maart a.s.
De award sterkt de positie van AllisBlue als marktleider op het gebied van interactieve marketing. "De
jury is van mening dat de SMS2Mail technologie van AllisBlue een noemenswaardige vooruitgang
vertegenwoordigt die nieuwe toekomstperspectieven biedt binnen de elektronische marketing.
Dergelijke initiatieven belonen wij graag," aldus Philippe Wacker, voorzitter van het European
Multimedia Forum.
Eric Delfosse, CEO van AllisBlue: "Alle media campagnes waarin SMS2Mail en advies van AllisBlue is
opgenomen zijn succesvol gebleken. De mediarevolutie die wij voorspelden is nabij, ook al gaat het
niet zo snel als wij zouden willen."
AllisBlue Nederland, de joint venture tussen Endemol Nederland en het Belgische AllisBlue, richt zich
op de Nederlandse exploitatie van de toepassing SMS2Mail. SMS2Mail werd onlangs succesvol
ingezet in de grootschalige Sony campagne rondom de introductie van de Sony BRAVIA HD LCD-
televisie.
---
Endemol Entertainment