Endemol Entertainment

Aalsmeer, 12 maart 2007

Interactieve marketing tool SMS2Mail bekroond

AllisBlue wint de 2007 European Seal of e-
Excellence Award

AllisBlue heeft de zilveren European Seal of e-Excellence award gewonnen. De prijs wordt uitgereikt aan bedrijven binnen de digitale media- en ICT-branche met een gevestigde track record in innovatieve marketing. De award wordt uitgereikt door de European Multimedia Associations Convention (EMMAC). De uitreikingceremonie vindt plaats tijdens CEBIT op 15 maart a.s.

De award sterkt de positie van AllisBlue als marktleider op het gebied van interactieve marketing. "De jury is van mening dat de SMS2Mail technologie van AllisBlue een noemenswaardige vooruitgang vertegenwoordigt die nieuwe toekomstperspectieven biedt binnen de elektronische marketing. Dergelijke initiatieven belonen wij graag," aldus Philippe Wacker, voorzitter van het European Multimedia Forum.

Eric Delfosse, CEO van AllisBlue: "Alle media campagnes waarin SMS2Mail en advies van AllisBlue is opgenomen zijn succesvol gebleken. De mediarevolutie die wij voorspelden is nabij, ook al gaat het niet zo snel als wij zouden willen."

AllisBlue Nederland, de joint venture tussen Endemol Nederland en het Belgische AllisBlue, richt zich op de Nederlandse exploitatie van de toepassing SMS2Mail. SMS2Mail werd onlangs succesvol ingezet in de grootschalige Sony campagne rondom de introductie van de Sony BRAVIA HD LCD- televisie.

---