Ingezonden persbericht
Persbericht
MIRAI geeft voortaan drie jaar garantie op al zijn LCD-televisies
Vertrouwen in product resulteert in drie jaar 'pick up and return' garantie
Hoofddorp, 15 maart 2007 - MIRAI kondigt vandaag op CEBIT 2007 aan dat de garantie op de LCD-televisies van MIRAI wordt uitgebreid tot maar liefst drie jaar. Hiermee is MIRAI een van de eerste televisiemerken met een dergelijke garantie - een toonaangevende nieuwe standaard voor de consument. De drie jaar 'pick up, repair and return' (PURR) garantie geldt met terugwerkende kracht voor alle reeds verkochte LCD-televisies sinds de introductie van MIRAI in 2005.
"Onze LCD-televisies zijn tot dusver altijd verkocht met twee jaar garantie, maar minder uitval en een totaal vertrouwen in onze producten hebben ons ertoe gebracht de garantievoorwaarden aan te passen. We kunnen onze klanten nu extra gemoedsrust bieden met standaard drie jaar volledige garantie. Meestal moet worden bijbetaald voor drie jaar garantie op een televisie", aldus Paul Butler, algemeen directeur van MIRAI. "Verder willen we ook de bestaande klanten van MIRAI bedanken door de nieuwe garantie ook voor hen te laten gelden."
Sinds de introductie op de Europese markt in december 2005 is MIRAI uiterst succesvol met LCD-monitors en LCD-televisies in alle belangrijke landen, zoals Nederland, België, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Scandinavië en Italië. Met LCD-breedbeeldtelevisies van 22 inch tot FULL HD 42 inch, aantrekkelijke prijzen en uitgebreide mogelijkheden is MIRAI zeer populair bij consumenten van digital home entertainment producten. MIRAI heeft ook voor LCD monitoren een garantietermijn van drie jaar.
Over MIRAI:
MIRAI is een innovatief merk met producten voor Digital Home Entertainment, gekenmerkt door de nieuwste technologie en een aantrekkelijke vormgeving en prijs. De producten zijn het resultaat van Japanse technologie in combinatie met Taiwanese efficiency en worden geleverd met een uitgebreid garantie- en ondersteuningspakket. MIRAI is een dochteronderneming van Chi Mei Corporation, dat sinds zijn oprichting in 1959 is uitgegroeid tot een belangrijke speler in de petrochemische industrie. De divisie Chi Mei Optoelectronics (CMO) is de op twee na grootste leverancier van lcd-televisietechnologie. Belangrijke producten zijn tft-lcd-panelen voor notebooks, desktop beeldschermen en televisietoepassingen. Chi Mei Corporation telt meer dan 26.000 medewerkers. De netto-omzet van de groep bedroeg in 2005 meer dan 5,75 miljard dollar. Kijk voor meer informatie over de producten van MIRAI op www.nl-mirai.com.
#
Neem voor meer informatie contact op met:
Text 100 Public Relations
Nadja van Bodegom
+ 31 (0) 20-530 4342
Nadja.vanbodegom@text100.nl
MIRAI
Erik Seemann, EMEA Sales Manager
+ 31 (0) 23 567 1056
Erik_seemann@nl-mirai.com
U kunt MIRAI ook bezoeken tijdens CEBIT 2007:
Hall 25
Stand M110
Contactperson: Minke de Jager, Marketing Co-ordinator