MediaPlaza
Datum: Dinsdag 13 maart 2007
Tijd: 10.00 - 16.00 uur
Locatie: Media Plaza, Jaarbeurs te Utrecht
Prijs: Kosteloos
Digitaal betalen is inmiddels gemeengoed geworden. De markt voor
online consumentenbestedingen door Nederlandse Internet gebruikers is
met 25% verder doorgegroeid naar een omzet van EUR 1,33 miljard, zo
blijkt uit de 'Thuiswinkel Markt Monitor 2006-1' (het halfjaarlijkse
onderzoek naar online consumentenbestedingen en overige verkopen op
afstand).
Het vertrouwen van het publiek stijgt opvallend rondom de veiligheid
van het betalen van een online aankoop. Het aantal niet-shoppers dat
de onveiligheid van betalen als grootste drempel ziet om geen online
aankoop te doen is gedaald van 57% een jaar geleden naar 45%.
Wat biedt dit seminar?
In dit seminar zal een beeld gegeven worden van de digitale
betaalsystemen die in Nederland gemeengoed zijn en de mogelijke
problemen die kunnen opdoemen bij implementatie. Tevens zal er gekeken
worden naar internationale betalingen. Welke systemen zijn in welke
landen veel gebruikt en welke mogelijke beren kom je op de weg tegen
bij internationale verkoop van je producten via een webwinkel?
Voor wie is het seminar bedoeld?
Medewerkers van webbouwers en andere ICT bedrijven die de technische
implementaties doen van betaalsystemen, exploitanten van webwinkels en
medewerkers uit de retailbranche met online ambities (met name gericht
binnen het MKB segment).
Dit seminar is niet bedoeld voor (IT-) consultants.
Deelnemen?
Wilt u dit seminar niet missen? Klik dan hier om naar het
inschrijfformulier te gaan of gebruik de inschrijfbutton boven aan
deze pagina.
Deelname aan het seminar is kosteloos. Het seminar vindt plaats bij
Media Plaza in de Jaarbeurs te Utrecht.
Heeft u vragen?
Voor vragen kunt u contact opnemen met Bas van de Haterd op
030-2914112 of via e-mail: Bas.vandehaterd@mediaplaza.nl
Programma
Binnenkort volgt het programma.
Dit seminar maakt deel uit van het programma Nederland Digitaal, in
verbinding van het Ministerie van Economische Zaken en wordt u
aangeboden door Media Plaza in samenwerking met Syntens, SenterNovem,
NBL en ECPNL.