Time : 11:03:33
Date : 12 March 2007
Sender Name: Pressroom 80

Torfs lanceert eigen magazine
Schoenen Torfs brengt eigen magazine uit

CHOEZ, zo heet het nieuwe halfjaarlijkse magazine van Schoenen Torfs. Een lijvig - 76 pagina's tellend - blad waarin bezijden schoenen ook ruim plaats werd gemaakt voor lifestyle artikels van uiteenlopende aard.
Choez zal enkel verdeeld worden in de eigen Torfs-filialen en verschijnt telkens rond de seizoenswissel (zomercollectie: maart / wintercollectie: september). Met een oplage van 40.000 exemplaren en een volume van 76 pagina's mag het een heus magazine heten die naam waardig. Inhoudelijk wordt uiteraard ruim aandacht besteed aan de schoenen- en tassencollecties die bij Torfs worden verkocht, maar naast het catalogus-aspect biedt Choez ook een meerwaarde aan de lezer(es) door het aanbieden van heuse artikels. Zo worden in het eerste nummer artikels gepubliceerd over pakweg Tom Boonen, de nieuwe trends, de techniciteit van schoenen, alsook een interview met Sabine De Vos; ambassadrice van het project Cunina dat Torfs de komende jaren financieel zal steunen (www.cunina.org).
De kosten van het magazine worden deels gedragen door Torfs en deels door adverteerders (leveranciers). De praktische uitwerking is in handen van Gicom; dat ook het magazine Beauty maakt; een blad dat wordt verdeeld in parfumeriezaken.

MEER INFO, INTERVIEWS EN/OF BEELDMATERIAAL:
Pravda Pressroom - tel. 03 231 31 51 - pravda@pravdapressroom.be

URL: http://www.torfs.be http://www.pravdapressroom.be
Picture: (None)
Attachments: (None)

Translations: (None)

Link to Press Release - NL