Den Haag, 12-03-2007
ICT-expert aan huis van KPN
KPN introduceert KPN ExperTeam, een team van ICT-specialisten dat bij
de klant thuis de meest uiteenlopende problemen met computers, tv,
digitale camera, internet, modem en software kan oplossen. Deze dienst
is één adres voor KPN klanten die er zelf niet meer uitkomen met hun
ICT-apparatuur en liever niet weer de buren of (klein-)kinderen om
hulp willen vragen. De klant belt simpelweg naar 0800-0471 en maakt
een afspraak met een specialist. De specialisten zijn 6 dagen per
week, zowel overdag als 's avonds beschikbaar op een tijdstip dat de
klant het beste uitkomt. Zo bespaart de klant tijd, geld en moeite.
Tegenwoordig hebben mensen te maken met allerlei verschillende
apparaten in huis die met elkaar communiceren. In de praktijk is het
niet altijd eenvoudig om voorkomende problemen met deze apparatuur te
herstellen. KPN ExperTeam kan deze snel en makkelijk oplossen,
ongeacht de fabrikant van het apparaat of internet service provider.
Ook voor klanten die verhuizen kan KPN ExperTeam in het nieuwe huis
alle ICT-apparatuur weer snel aansluiten.
Maar KPN ExperTeam is er niet alleen voor het oplossen van problemen.
Ze geeft ook advies op maat, zodat klanten weten wat ze moeten
aanschaffen en het beste uit hun ICT-apparatuur kunnen halen.
Bijvoorbeeld het bekijken van vakantiefoto's op TV, het beluisteren
van internet radio in de keuken of het opzetten van een draadloos
netwerk in huis.
KPN ExperTeam wil dit jaar landelijke dekking realiseren. Vandaag
wordt gestart in de regio
Den Haag, Delft, Zoetermeer en Gouda.
Een bezoek van KPN ExperTeam kost EUR 15,- per 15 minuten en is
exclusief beschikbaar voor klanten van KPN in Nederland. Klanten die
een specialist willen boeken bellen 0800-0471 (gratis) om een afspraak
te maken.
KPN NV