KPN NV

Den Haag, 12-03-2007

ICT-expert aan huis van KPN

KPN introduceert KPN ExperTeam, een team van ICT-specialisten dat bij de klant thuis de meest uiteenlopende problemen met computers, tv, digitale camera, internet, modem en software kan oplossen. Deze dienst is één adres voor KPN klanten die er zelf niet meer uitkomen met hun ICT-apparatuur en liever niet weer de buren of (klein-)kinderen om hulp willen vragen. De klant belt simpelweg naar 0800-0471 en maakt een afspraak met een specialist. De specialisten zijn 6 dagen per week, zowel overdag als 's avonds beschikbaar op een tijdstip dat de klant het beste uitkomt. Zo bespaart de klant tijd, geld en moeite.

Tegenwoordig hebben mensen te maken met allerlei verschillende apparaten in huis die met elkaar communiceren. In de praktijk is het niet altijd eenvoudig om voorkomende problemen met deze apparatuur te herstellen. KPN ExperTeam kan deze snel en makkelijk oplossen, ongeacht de fabrikant van het apparaat of internet service provider. Ook voor klanten die verhuizen kan KPN ExperTeam in het nieuwe huis alle ICT-apparatuur weer snel aansluiten.

Maar KPN ExperTeam is er niet alleen voor het oplossen van problemen. Ze geeft ook advies op maat, zodat klanten weten wat ze moeten aanschaffen en het beste uit hun ICT-apparatuur kunnen halen. Bijvoorbeeld het bekijken van vakantiefoto's op TV, het beluisteren van internet radio in de keuken of het opzetten van een draadloos netwerk in huis.

KPN ExperTeam wil dit jaar landelijke dekking realiseren. Vandaag wordt gestart in de regio Den Haag, Delft, Zoetermeer en Gouda.

Een bezoek van KPN ExperTeam kost EUR 15,- per 15 minuten en is exclusief beschikbaar voor klanten van KPN in Nederland. Klanten die een specialist willen boeken bellen 0800-0471 (gratis) om een afspraak te maken.