AutoRai

HUMMER kondigt nieuwe, competitieve prijzen aan voor H2 en H3

(3/8/2007)
HUMMER Europe kondigt nieuwe, competitieve prijzen aan voor de modellen H2 en H3. De prijsaanpassing is het eerste tastbare resultaat van de nieuwe centrale importorganisatie voor het Amerikaanse merk in Europa.

HUMMER is behalve in Amerika ook in Europa een snel groeiend merk. De eigenzinnig en authentiek gestileerde H2 en compactere H3 combineren hun veel geprezen offroad-capaciteiten met prima onroad-eigenschappen. Om de H2 en H3 nog competitiever in de markt te presenteren, worden de prijzen van beide modellen gewijzigd.

De prijsverandering is mogelijk door de nieuwe inrichting van de Europese importorganisatie met zetel in Breukelen. De centralisering van de organisatie en de opzet van een nieuw, krachtig Europees dealernetwerk levert meer voordelen op voor klanten die een HUMMER kopen en laten onderhouden bij een officiële merkvertegenwoordiging. Daartoe behoren bijvoorbeeld de Road Side Assistance, het serviceprogramma onderweg in geheel Europa met 48 maanden geldigheid, en de vierjarige garantie tot 100.000 km.

Welcome in the world of HUMMER
De nieuwe, centrale organisatie biedt niet alleen competitief geprijsde autoâs en een hoog serviceniveau, maar ook aantrekkelijke accessoires en merchandising. De accessoireslijn omvat onder meer verfraaiingsuitrusting, entertainment- en offroad-extraâs. Het merchandising-assortiment varieert van exclusieve kleding en horloges tot aan mountainbikes toe.

De H3 reeks begint met een prijs van 49.950 Euro voor de basisversie. De Adventure kost 58.050 Euro en de Luxury 60.250 Euro. De H2 krijgt een prijskaartje van 93.650 Euro en de H2 SUT verlaat voor 99.290 Euro de showroom.