HUMMER kondigt nieuwe, competitieve prijzen aan voor H2 en H3
(3/8/2007)
HUMMER Europe kondigt nieuwe, competitieve prijzen aan voor de
modellen H2 en H3. De prijsaanpassing is het eerste tastbare resultaat
van de nieuwe centrale importorganisatie voor het Amerikaanse merk in
Europa.
HUMMER is behalve in Amerika ook in Europa een snel groeiend merk. De
eigenzinnig en authentiek gestileerde H2 en compactere H3 combineren
hun veel geprezen offroad-capaciteiten met prima onroad-eigenschappen.
Om de H2 en H3 nog competitiever in de markt te presenteren, worden de
prijzen van beide modellen gewijzigd.
De prijsverandering is mogelijk door de nieuwe inrichting van de
Europese importorganisatie met zetel in Breukelen. De centralisering
van de organisatie en de opzet van een nieuw, krachtig Europees
dealernetwerk levert meer voordelen op voor klanten die een HUMMER
kopen en laten onderhouden bij een officiële merkvertegenwoordiging.
Daartoe behoren bijvoorbeeld de Road Side Assistance, het
serviceprogramma onderweg in geheel Europa met 48 maanden geldigheid,
en de vierjarige garantie tot 100.000 km.
Welcome in the world of HUMMER
De nieuwe, centrale organisatie biedt niet alleen competitief
geprijsde autoâs en een hoog serviceniveau, maar ook aantrekkelijke
accessoires en merchandising. De accessoireslijn omvat onder meer
verfraaiingsuitrusting, entertainment- en offroad-extraâs. Het
merchandising-assortiment varieert van exclusieve kleding en horloges
tot aan mountainbikes toe.
De H3 reeks begint met een prijs van 49.950 Euro voor de basisversie.
De Adventure kost 58.050 Euro en de Luxury 60.250 Euro. De H2 krijgt
een prijskaartje van 93.650 Euro en de H2 SUT verlaat voor 99.290 Euro
de showroom.
AutoRai