Ingezonden persbericht


Nieuw lifestyle evenement voor babyboomers

Zin dé Beurs van 6 t/m 11 maart 2007 in de RAI Amsterdam.

Van 6 t/m 11 maart is Zin dé Beurs in de RAI Amsterdam met een nieuw en uniek evenement voor 50 tot 65 jarigen. Deze veelbesproken en beschreven groep babyboomers bestaat uit meer dan drie miljoen consumenten die zich jong en krachtig voelen en die niet op hun leeftijd aangesproken wil worden. Iedereen in marketingland is het erover eens; babyboomers vormen een interessante, koopkrachtige doelgroep. Toch speelt de evenementenmarkt hier nog nauwelijks op in. Op Zin dé Beurs presenteren 200 exposanten het neusje van de zalm op het gebied van o.a. reizen, wonen, financiën, culinair, cultuur en charity voor deze specifieke doelgroep van 50 plussers. Zin dé Beurs is overzichtelijk ingedeeld in themapleinen: het goede doelen plein; het antiquair plein; het biologisch-culinaire plein, het gezondheidsplein, enz. Op standplaats 122A in hal 8 kan iedere bezoeker een unieke verzameling Plaatjesalbums en Schoolplaten van verzamelaar Anton Siedsma uit Hoofddorp bewonderen. Allerlei oude plaatjesalbums, waaronder alle bekende nostalgische Verkadealbums van Jac. P. Thijsse, de albums van Piggelmee, Flipje Tiel en de vele auto-, vliegtuigen- en schepenalbums, enz. kunnen worden ingekeken, geruild, gekocht en verkocht. Siedsma taxeert ook meegenomen verzamelmateriaal. Neem dus albums of losse ( voetbal) plaatjes, enz. die ergens op zolder liggen vooral mee naar Zin De Beurs om de waarde ervan te laten bepalen of het materiaal te verkopen. Site: http://hobby.clubs.nl/verkade Het hart van de beurs wordt gevormd door het Mediaplein. Wilt u kennismaken met de mensen achter de schermen van drie grote tijdschriften en drie publieksomroepen? Dat kan. Ze zijn prominent vertegenwoordigd op Zin dé Beurs: Zin (natuurlijk), Midi, Felderhof, AVRO, KRO en NCRV en OOK het nieuwe blad voor opa's, oma's en kleinkinderen. Op dit plein vinden uiteenlopende workshops plaats, van Tai chi tot Daten na je vijftigste. Met meer dan 100 lezingen, workshops en 682 gratis activiteiten, o.a. gratis modeshows, concerten en optredens presenteert Zin dé Beurs een volledig nieuw lifestyle event waar ruim 40.000 mensen worden verwacht. Voor alle babyboomers een ervaring die u niet snel zult vergeten! Kom allemaal een gezellig dagje naar Zin de Beurs. Zin dé Beurs is een project van Sanoma Uitgevers B.V. en HP² Concept & Creatie B.V. Beide partijen hebben al eerder succesvol samengewerkt bij de realisatie van De Woonbeurs, de Jonge Gezinnen Beurs e.a.