Ingezonden persbericht


persbericht

Slam!fm lanceert studentstyle

Hilversum, 6 maart 2007 - Aanstaande donderdag lanceert SLAM!FM in samenwerking met Hi en Accepté een nieuw multimediaal studentenplatform: StudentStyle.

Elke donderdagavond staat het programma van Maurice Verschuuren tussen 22:00 en 23:00 uur in het teken van het studentenleven. In de uitzending hoor je alles over studie, carrière, ondernemen en vrije tijd. De nieuwe studentencommunity is te vinden op www.studentstyle.nl. Hier kunnen studenten met elkaar communiceren en allerlei interessante informatie delen, zoals de beste uitgaansgelegenheden in elke stad, nieuwtjes en allerlei leuke acties. Zo krijgen de vijf slechtste koks onder de studenten een spoedcursus koken van tv-topkok Herman den Blijker en maakt een luisteraar kans op een racecursus. SLAM!FM stelt een productieplek, backstage, ter beschikking tijdens Koninginnedag 2007 en alle studenten van Nederland maken tijdens StudentStyle kans op hun eigen bedrijf.

Deze week vormt het Nederlands Kampioenschap Liften de start van het StudentStyle platform. De winnaar van het NK Liften wordt aanstaande donderdag in het programma van Maurice bekendgemaakt en hij of zij wint onder andere een gratis rijbewijs.

Kijk voor meer informatie op www.slamfm.nl en www.studentstyle.nl.

SLAM!FM StudentStyle wordt mede mogelijk gemaakt door Hi en Accepté.

SLAM! is een multimediaal platform voor jongeren. Met radio, televisie, online, evenementen, consumenten producten en mobiele activiteiten staat SLAM! voor de nieuwste muziek en entertainment met lef.

Over Hi:
Hi is het messaging merk voor jongeren. Hi staat voor volslagen verbonden en voedt de contactverslaving van jongeren met relevante producten en diensten. Hi weet precies wat de doelgroep belangrijk vindt. Niet alleen qua toestellen en mobiel gebruik, maar ook hun interesses zijn volledig bekend bij Hi. Alle producten, diensten en activiteiten worden hier dus ook op afgestemd.

Over Accepté:
Accepté ontwikkelt sinds 2005 in-house creatieve en innovatieve internetconcepten. Zoals Paylogic, het snelst groeiende E-Ticketingsysteem van Nederland. Daarnaast ontwikkelt het onder de naam Trybes intelligente online community software. In deze concepten maakt Accepté communicatie en content zo relevant mogelijk voor de gebruiker.

Noot voor de redactie,