Ingezonden persbericht


Persbericht

Hilversum, 5 maart 2007

Eileen en Q-Park bieden persoonlijk parkeeradvies

Mobiele dienstverlener YPCA (Your Personal Call Assistant) breidt in samenwerking met parkeerorganisatie Q-Park de succesvolle dienstverlening van 'Eileen', je persoonlijke assistente voor onderweg, uit met een persoonlijk telefonisch parkeeradvies. Het persoonlijk parkeeradvies wordt de komende maanden getest door middel van een pilot.

Eileen is een 'eigen' telefoniste die met name de mobiele beller persoonlijk kan ondersteunen bij de organisatie van zijn dagelijkse werk en leven. Het concept is uniek in Nederland en is specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller.

Automobilisten kunnen bij Eileen terecht voor hulp, tips en praktische informatie onderweg.

Ze kan een lunch plekje reserveren, iets voor je opzoeken op Internet, de belangrijke files doorgeven of 'gewoon' een telefoontje doorverbinden.

Vanaf nu kunnen bellers ook bij Eileen terecht voor een persoonlijk parkeeradvies bij meer dan 130 Q-Park accommodaties. Het betreft hier zowel overdekte parkeergarages als parkeerterreinen in onder meer binnensteden, bij winkelcentra en ziekenhuizen.

Binnen het samenwerkingsverband tussen Eileen en Q-Park zullen bovendien de P+R locaties van Q-Park bij NS stations extra onder de aandacht worden gebracht in onder meer Eileen Magazine en de mobiliteitsportal www.eileen.nl.

Iedereen die belt naar Eileen via het nummer 0900-9722 kan van de service gebruik maken. De pilot gaat 6 maanden duren.

"De rol die Eileen vervult als dienstverlener aan de (auto)mobilist, sluit goed aan bij onze eigen opvatting dat we als Q-Park meer willen bieden dan louter parkeergelegenheid. Natuurlijk blijft die parkeerplek altijd de kern van ons aanbod, maar daarnaast maken wij bijvoorbeeld samen met onze partner de Nederlandse Spoorwegen ketenmobiliteit mogelijk met voordelige parkeergelegenheid bij de stations. Eileen biedt ons de gelegenheid hierover rechtstreeks met de doelgroep te communiceren", aldus Fred Wilkes Manager Marketing & Sales van Q-Park.

"Voor sommige trajecten is het gewoon veel slimmer om je auto te parkeren op een goedkope en veilige P+R locatie om vervolgens met de trein verder te reizen", vertelt drs Lars Schotanus, directeur van YPCA. "Met deze uitbreiding van de Eileen service willen wij hier (auto)mobilisten over informeren en in adviseren".

Q-Park is een innovatieve parkeerorganisatie die staat voor kwaliteit. Q-Park is actief in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland en Ierland, Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland.

YPCA (Your Personal Call Assistant) is een snel groeiend en innovatief bedrijf op het gebied van telefonische dienstverlening. YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten en concepten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller.


---

Noot voor de redactie (

[shariff url="http://opennieuwsbank.nl/bericht/2007/03/05/S076-eileen-en-q-park-bieden-persoonlijk-parkeeradvies.html" title="Eileen en Q-Park bieden persoonlijk parkeeradvies"]