Speurders.nl introduceert in samenwerking met Hermans Instore


05.03.2007 / 07:25 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Speurders.nl

Speurders.nl

Amsterdam, 5 maart 2007

Speurders.nl introduceert in samenwerking met Hermans Instore Marketing (HIM) de Dagknaller
Elke dag één nieuw product tegen een zeer scherpe prijs

Speurders.nl introduceert op 5 maart 2007 de Dagknaller. Elke dag, 365 dagen per jaar, biedt Speurders.nl één nieuw product aan tegen een zeer scherpe prijs. Het product is elke dag anders en het aanbod is breed, net zoals de site. Het product kan direct besteld worden en de prijzen zijn inclusief verzendkosten, verwijderingsbijdragen en BTW.

Met het introduceren van de Dagknaller speelt Speurders.nl in op de behoefte van haar gebruikers. Onze bezoekers zijn op zoek naar koopjes, zowel tweedehands als nieuw. Op de site kan men sinds enige tijd zelf al een onderscheid maken tussen nieuwe en gebruikte producten. Door elke dag een uniek nieuw koopje aan te bieden, spelen wij nog beter in op de wensen van de gebruiker, aldus Business Unit Manager Léon Kramer.

Speurders.nl biedt iedere dag één product aan van 07.00 uur s ochtends tot de volgende dag 06:59 uur of tot het product is uitverkocht. Een product staat dus 24 uur op Speurders.nl. Het product dat verkocht is, wordt binnen vijf werkdagen geleverd. Om onze gebruikers nog beter van dienst te zijn, kunnen zij zich inschrijven zodat zij elke dag als eerste worden geïnformeerd over de Dagknaller en geen koopje zullen missen, aldus Léon Kramer.

De Dagknaller is een initiatief van Speurders.nl in samenwerking met Hermans Instore Marketing (HIM). Speurders.nl is in de partnership met HIM verantwoordelijk voor het beheer en marketing van de website en het consumentenbereik, terwijl HIM verantwoordelijk is voor het leveranciersmanagement en het totale fulfilment traject.

Tjalle de Vreeze, directeur van Hermans Instore Marketing, is overtuigd van de kansen van de nieuwe formule: Door de koppeling van het consumentenbereik van Speurders.nl, als onderdeel van Telegraaf Media Groep, met de hoogwaardige dienstverlening van HIM, wordt een zeer interessant productaanbod tegen een aantrekkelijke prijs gerealiseerd. Dit zijn de belangrijke bouwstenen voor het succes.

Over Speurders.nl
Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op de online koop en verkoop van goederen door particulieren. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. Speurders.nl staat momenteel consequent in de Multiscope top 10 van best bezochte sites. In mei 2006 won Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland: de gouden Effie. Gemiddeld worden er zo'n 1 miljoen advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000 advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend in de branche te zijn op het gebied van veiligheid en gebruikersgemak. Speurders.nl is een onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Over Hermans Instore Marketing (HIM)
Hermans Instore Marketing is een business unit binnen Hermans Retail Europe BV, die zich toelegt op dienstverlenende activiteiten op het gebied van retail in relatie tot fysieke en digitale entertainment- en multimediaproducten.

[shariff url="http://opennieuwsbank.nl/bericht/2007/03/05/S051-speurdersnl-introduceert-in-samenwerking-met-herma.html" title="Speurders.nl introduceert in samenwerking met Hermans Instore"]