Speurders.nl introduceert in samenwerking met Hermans Instore
05.03.2007 / 07:25 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Speurders.nl
Speurders.nl
Amsterdam, 5 maart 2007
Speurders.nl introduceert in samenwerking met Hermans Instore Marketing (HIM) de
Dagknaller
Elke dag één nieuw product tegen een zeer scherpe prijs
Speurders.nl introduceert op 5 maart 2007 de Dagknaller. Elke dag, 365 dagen per jaar,
biedt Speurders.nl één nieuw product aan tegen een zeer scherpe prijs. Het
product is elke dag anders en het aanbod is breed, net zoals de site. Het product kan
direct besteld worden en de prijzen zijn inclusief verzendkosten, verwijderingsbijdragen
en BTW.
Met het introduceren van de Dagknaller speelt Speurders.nl in op de behoefte van haar
gebruikers. Onze bezoekers zijn op zoek naar koopjes, zowel tweedehands als nieuw. Op de
site kan men sinds enige tijd zelf al een onderscheid maken tussen nieuwe en gebruikte
producten. Door elke dag een uniek nieuw koopje aan te bieden, spelen wij nog beter in op
de wensen van de gebruiker, aldus Business Unit Manager Léon Kramer.
Speurders.nl biedt iedere dag één product aan van 07.00 uur s ochtends tot
de volgende dag 06:59 uur of tot het product is uitverkocht. Een product staat dus 24 uur
op Speurders.nl. Het product dat verkocht is, wordt binnen vijf werkdagen geleverd. Om
onze gebruikers nog beter van dienst te zijn, kunnen zij zich inschrijven zodat zij elke
dag als eerste worden geïnformeerd over de Dagknaller en geen koopje zullen missen,
aldus Léon Kramer.
De Dagknaller is een initiatief van Speurders.nl in samenwerking met Hermans Instore
Marketing (HIM). Speurders.nl is in de partnership met HIM verantwoordelijk voor het
beheer en marketing van de website en het consumentenbereik, terwijl HIM verantwoordelijk
is voor het leveranciersmanagement en het totale fulfilment traject.
Tjalle de Vreeze, directeur van Hermans Instore Marketing, is overtuigd van de kansen van
de nieuwe formule: Door de koppeling van het consumentenbereik van Speurders.nl, als
onderdeel van Telegraaf Media Groep, met de hoogwaardige dienstverlening van HIM, wordt
een zeer interessant productaanbod tegen een aantrekkelijke prijs gerealiseerd. Dit zijn
de belangrijke bouwstenen voor het succes.
Over Speurders.nl
Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op de online koop en verkoop van
goederen door particulieren. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope
Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. Speurders.nl staat
momenteel consequent in de Multiscope top 10 van best bezochte sites. In mei 2006 won
Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland: de gouden Effie. Gemiddeld
worden er zo'n 1 miljoen advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000
advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend in de branche te zijn op
het gebied van veiligheid en gebruikersgemak. Speurders.nl is een onderdeel van Telegraaf
Media Groep.
Over Hermans Instore Marketing (HIM)
Hermans Instore Marketing is een business unit binnen Hermans Retail Europe BV, die zich
toelegt op dienstverlenende activiteiten op het gebied van retail in relatie tot fysieke
en digitale entertainment- en multimediaproducten.
[shariff url="http://opennieuwsbank.nl/bericht/2007/03/05/S051-speurdersnl-introduceert-in-samenwerking-met-herma.html" title="Speurders.nl introduceert in samenwerking met Hermans Instore"]