Eerste landelijk netwerk digitale huis-aan-huisbladen
NUENEN, 20070301 -- Een uniek project in Nederland maakt het mogelijk voor alle non-profitorganisaties gratis online hun persberichten te laten plaatsen. Info Nederland is bezig met het creëren van een landelijk netwerk digitale huis-aan-huisbladen. Inmiddels zijn zij actief in meer dan 30 gemeentes, en krijgen ze persberichten van meer dan 500 organisaties.
De initiatiefnemer Ron Mol wil met deze huis-aan-huisbladen bereiken dat verenigingen, stichtingen en clubs maar ook theaters en musea een gratis platform krijgen waar zij zich kunnen profileren, leden kunnen werven en meer.
Dagelijks zijn vele vrijwilligers in heel Nederland bezig om hun club, vereniging of stichting draaiende te houden, zij doen dit zonder er iets voor terug te krijgen, ze halen hun voldoening uit het feit dat bezoekers, leden plezier hebben en op een goede manier hun sport of andere activiteit kunnen uitoefenen.
Maar om aandacht voor hun organisatie te krijgen moeten ze veelal betalen of ze komen in papieren huis-aan-huisbladen op een nauwelijks zichtbare plaats.
Niet bij Info Nederland, iedereen begint op de voorpagina. Alle organisaties zijn even belangrijk.
Info Nederland wil dit bekostigen door de verkoop van advertenties, maar ook met adverteerders houd zij rekening. Adverteren tegen zeer gunstige tarieven, omdat ook ondernemers een steun in de rug kunnen gebruiken.
Wilt u meer weten over Info Nederland, kijk dan eens op de site www.info-nederland.nl daar staat ook een overzicht met de huis-aan-huisbladen die tot op heden online zijn.
Ingezonden persbericht
[shariff url="http://opennieuwsbank.nl/bericht/2007/03/01/Z010-eerste-landelijk-netwerk-digitale-huis-aan-huisbla.html" title="Eerste landelijk netwerk digitale huis-aan-huisbladen"]