Aalsmeer, 1 maart 2007
Endemol Nederland lanceert Get Close To...Sugababes
Unieke mobiele reality show exclusief beschikbaar voor Vodafone klanten
Endemol lanceert Get Close To...Sugababes in Nederland. De reality show over het dagelijkse
leven van de populaire Britse popgroep is speciaal gefilmd voor mobiele telefonie. Met ingang
van vandaag krijgen Nederlandse Vodafone klanten in 20 afleveringen een uniek kijkje in het
leven van zangeressen. Eerder was Get Close To...Sugababes in Engeland een grote hit.
Get Close To...Sugababes is een unieke reality show waarbij Vodafone klanten met een GPRS of
UMTS toestel exclusieve content uit het leven van de Sugababes kunnen ontvangen. De episodes
van 2 minuten zijn speciaal gefilmd en gemonteerd voor mobiele telefoons. De content is grotendeels
gefilmd door de zangeressen zelf en biedt een unieke kijk in het leven van de popgroep. De episodes
bestaan uit exclusief backstage filmmateriaal, festivalverslagen, scènes uit hun privéleven en
interviews.
In mei 2006 lanceerde Endemol Get Close To...Sugababes in Engeland. De mobiele reality serie
ontving een nominatie tijdens Mipcom 06, won de Mobile Marketing Award en was recentelijk
genomineerd voor Best Mobile Video Service op 3GSM 07 in Barcelona.
Get Close To...Sugababes is tot stand gekomen in samenwerking met Universal Music, het
platenlabel van de popgroep. Steeds vaker wordt de mobiele telefoon door artiesten en platenlabels
ingezet om een groot publiek te bereiken.
---
Endemol Entertainment
Endemol Entertainment