Endemol Entertainment

Aalsmeer, 1 maart 2007

Endemol Nederland lanceert Get Close To...Sugababes Unieke mobiele reality show exclusief beschikbaar voor Vodafone klanten

Endemol lanceert Get Close To...Sugababes in Nederland. De reality show over het dagelijkse leven van de populaire Britse popgroep is speciaal gefilmd voor mobiele telefonie. Met ingang van vandaag krijgen Nederlandse Vodafone klanten in 20 afleveringen een uniek kijkje in het leven van zangeressen. Eerder was Get Close To...Sugababes in Engeland een grote hit.

Get Close To...Sugababes is een unieke reality show waarbij Vodafone klanten met een GPRS of UMTS toestel exclusieve content uit het leven van de Sugababes kunnen ontvangen. De episodes van 2 minuten zijn speciaal gefilmd en gemonteerd voor mobiele telefoons. De content is grotendeels gefilmd door de zangeressen zelf en biedt een unieke kijk in het leven van de popgroep. De episodes bestaan uit exclusief backstage filmmateriaal, festivalverslagen, scènes uit hun privéleven en interviews.

In mei 2006 lanceerde Endemol Get Close To...Sugababes in Engeland. De mobiele reality serie ontving een nominatie tijdens Mipcom 06, won de Mobile Marketing Award en was recentelijk genomineerd voor Best Mobile Video Service op 3GSM 07 in Barcelona.

Get Close To...Sugababes is tot stand gekomen in samenwerking met Universal Music, het platenlabel van de popgroep. Steeds vaker wordt de mobiele telefoon door artiesten en platenlabels ingezet om een groot publiek te bereiken.

---



Endemol Entertainment