Ingezonden persbericht


Wat maakt B-to-b marketing anders dan consumenten marketing? Met welke innovaties hebben we te maken?

Beheers de value chain!
Een interactieve PIM themasessie

dinsdag 27 februari

Voorkeuren van consumenten veranderen uitermate snel en zijn moeilijk in te schatten. Technologie is een basis voor deze veranderingen. Willen we snel en adequaat inspelen op de trends, dan zullen 'up stream' bedrijven mee moeten doen. De hele keten wordt steeds belangrijker in het reduceren van kosten en het creëren van waardeconcepten. In deze bijzondere themasessie wordt u in de gelegenheid gesteld om kennis te nemen van de nieuwste inzichten en ervaringen in business-to-business marketing, én zelf te oefenen d.m.v. toepassing in uw eigen organisatie.

De sessie wordt ingeleid en begeleid door Drs. Ing. Jan ten Bosch, directeur van STEM Marketing en Techniek (www.stemsite.nl). A.d.h.v. voorbeelden en modellen licht Jan ten Bosch zijn visie toe.

Om 18:00 uur start het programma:

Opening door Hans Molenaar, voorzitter PIM.

Laatste inzichten in businessmarketing, Jan ten Bosch.

Pauze


- Maak uw eigen value chain en

- Bespreek de posities.

- Ontwikkel waarde-concepten.

Leren van elkaar, Plenaire discussie.
Vanaf 21:00 uur: napraten bij een drankje.

Locatie: M+groep, Alphen a/d Rijn


---

PIM, PR
Drs. P. Verhaagen
M. 06-54 300 588