Start Future Now! Informatie-campagne autobranche gestart
(2/27/2007)
De autobranche start tegelijk met de AutoRAI 2007 een grote campagne.
Waarom juist nu? We hebben enorm veel nut, plezier en gemak van onze
auto. Maar automobiliteit op grote schaal veroorzaakt milieuproblemen,
die moeten worden opgelost. De auto-industrie is zich er volledig van
bewust dat deze oplossingen van essentieel belang zijn voor de
toekomst â ook voor haar eigen toekomst. De auto-industrie wil een
actieve rol spelen in deze actuele maatschappelijke discussie. Ook
omdat lang niet altijd de juiste feiten worden gehanteerd en niet
altijd duidelijk wordt, dat de auto-industrie oplossingen heeft
ontwikkeld die aan veel milieubezwaren tegemoet kunnen komen.
De auto-industrie investeert, als grootste industrie ter wereld,
miljarden euroâs in het realiseren van nieuwe, innovatieve
oplossingen. Met succes! Geavanceerde katalysatoren en roet.lters,
schone motoren en nieuwe brandstoffen kunnen autoâs uiterst schoon en
zuinig maken. AutoRAI 2007 toont de allerlaatste ontwikkelingen op dit
gebied. In het zogenaamde Eco Village presenteert een aantal merken nu
al operationele of bijna operationele zeer schone en zeer zuinige
autoâs.
Ook de nieuwe autoâs die nu in de autoshowrooms staan, zijn weer
aanzienlijk schoner, zuiniger, veiliger en stiller dan autoâs van
zelfs maar een paar jaar geleden. Er is al veel bereikt, maar in de
nabije toekomst komt er nog veel meer aan. Daarom ziet de
auto-industrie die toekomst met vertrouwen tegemoet. Van ons mag de
toekomst vandaag beginnen!
AutoRai