Difrax maakt vaders blij met Ferrari
21.02.2007 / 10:07 / Rubriek: Informatief / Organisatie: Difrax b.v.
Difrax b.v.
Difrax maakt vaders blij met Ferrari
BILTHOVEN, Nederland, February 21 /PRNewswire/ --
- Vader in spotlight op grootste Nederlandse consumentenbeurs
Het draaide niet alleen om de moeders in spe op de grootste Nederlandse
consumentenbeurs voor aanstaande en jonge ouders. Difrax, producent van de meest
innovatieve en modernste babyartikelen, richtte zich met een speciale Ferrari-stand op de
aanstaande vader. Tijdens deze beurs organiseerde Difrax het 'NK Kinderzitje Vastzetten'.
Wie het snelst een kinderzitje in de Ferrari plaatste, mocht de snelle auto later zelf
besturen.
Bastiaan Ragas presentator van het NK
Bastiaan Ragas, de bekendste Nederlandse jonge vader van dit moment begeleide de
wedstrijd. Bastiaan Ragas verwierf internationale faam als leadzanger van de succesvolle
boyband 'Caught in the Act'. De dag voorafgaand aan de beurs werd zijn dochter, Leentje,
geboren.
Vivienne van Eijkelenborg, directeur Difrax: "Babyartikelen zijn altijd op de moeder
gericht. Dit jaar is Difrax gestart met een speciale Daddy Campagne om juist de vader een
hart onder de riem te steken. Nu eens geen moeders met lachende baby's, maar stoere
advertenties van vaders met vlekken op hun hemd."
Over Difrax
Difrax B.V., opgericht in 1967, is in Nederland één van de grootste
A-merken op het gebied van innovatieve en modische baby- en speelgoedartikelen zoals
babyflessen, fopspenen, verzorgingsartikelen en knuffels. Ook als internationale speler
loopt Difrax voorop op het gebied van babyartikelen. Met haar producten wil Difrax het
leven van baby en ouder zo aangenaam mogelijk maken. Het assortiment van Difrax is onder
meer te vinden in (ketens van) babyspeciaalzaken, drogisterijen, apotheken en
warenhuizen.