Gemeente Hulst


Persbericht - 08.02.2007

Raadsvergadering 15 februari 2007

gemeenteraad

Raadsvergadering
Op donderdag 15 februari 2007 vindt om 19.30 uur in de raadzaal van het stadhuis te Hulst een vergadering van de gemeenteraad van Hulst plaats. Onderstaand treft u de agenda van deze openbare vergadering:


1. Opening

2. Mededelingen

3. . Vaststelling
a. Vaststellen agenda
b. Vaststellen verslag raadsvergaderingen d.d. 21 december 2006.
4. Spreekrecht burgers

5. Vragenhalfuur

6. Ingekomen stukken

7. Hamerstukken
Voorstel tot Wijziging samenstelling raadcommissies Samenleving, Ruimte en ABZ.
Voorstel tot kennisneming van evaluatie (regionaal) evenementenbeleid
Voorstel tot benoeming extern lid Rekenkamercommissie Hulst. Voorstel tot het vestigen van de Wet voorkeursrecht gemeenten op percelen gelegen aan de Waterstraat ten zuiden van de wijk Groote Kreek te Hulst
Voorstel tot eerste begrotingswijziging 2007 GGD Zeeland. Voorstel tot instemming met het project Toeristisch Ontwikkelingsplan 3.
Voorstel tot vaststelling herziene versies Algemene Subsidieverordening gemeente Hulst en Beleidsregels subsidieverstrekking gemeente Hulst
Voorstel tot vaststelling van de beleidsregels Breedtesport: kwaliteitsimpuls bewegingsonderwijs en Breedtesport: innovatieve projecten sportverenigingen, met bijbehorend subsidieplafond. Voorstel tot aanpassing van het subsidieplafond 30.2 Cultuurhistorische waarden: Musea in de Lijst subsidieplafonds en grondslagen 2007.
Voorstel tot vaststellen van het controleprotocol ten behoeve van de controle van de jaarrekening 2006.

8. Installatie extern lid rekenkamercommissie.
9. Voorstel tot participatie in NV Economische Impuls.
10. Voorstel tot het vaststellen van archeologiebeleid voor de binnenstad van Hulst
en de kernen Clinge en Nieuw-Namen.

11. Voorstel Benoeming leden Welstandscommissie.
12. Voorstel tot het beschikbaar stellen van krediet t.b.v. de reconstructie van de Van der Maelstedeweg te Hulst.
13. Voorstel tot Begrotingswijzigingen 1 t/m 9 programmabegroting 2007.

14. Rondvraag.

15. Sluiting

De bijhorende voorstellen kunt u terugvinden op www.gemeentehulst.nl. De agenda ligt ter inzage in de gemeenschapscentra en de dorpshuizen in de gemeente Hulst. Verder liggen de agenda en de voorstellen ter inzage in de vestigingen van de openbare Bibliotheek te Hulst en te Kloosterzande. De agenda, de voorstellen en de hierbij behorende achterliggende documenten liggen vervolgens ter inzage op het stadhuis te Hulst.

Wanneer u meer informatie wilt over deze vergadering of wanneer u gebruik wilt maken van het spreekrecht tijdens de raadsvergadering, kunt u zich melden bij de raadsgriffier, drs. Dirk Van Bunder op tel. 0114-389123 of gemeenteraad@gemeentehulst.nl

---

Gemeente Hulst Team Communicatie
Micaëla Van Bunder.
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: mbe@gemeentehulst.nl