Ingezonden persbericht


Diana Dekker Manager Marketingcommunicatie Pleon

Amstelveen, 14 februari 2007 - Pleon, Europa's grootste communicatieadviesbureau, heeft Diana Dekker (32) benoemd tot manager marketingcommunicatie van haar Amstelveense kantoor. Ze zal tevens deel gaan uitmaken van het managementteam.

De marketingcommunicatie afdeling van Pleon werkt voor klanten als Metro (Makro), de Westergasfabriek, Connexxion/Zuidtangent, Shell en Crucell.

Dekker deed in verschillende sectoren van het communicatievak ervaring op. De laatste drie jaar werkte ze aan interim-opdrachten voor klanten als ING, Novell en ABN AMRO.

Voor beeldmateriaal: http://www.persinfo.nl/upload/1171463963

Over Pleon
Pleon (www.pleon.com) is een van de leidende communicatieadviesbureaus in Europa. Pleon - een afgeleide van het oud-Grieks voor 'meer' - ontwikkelt marketing en communicatiestrategieën voor zowel overheid als bedrijfsleven en voert deze uit, zowel op lokaal, Europees als wereldwijd niveau.

Met 850 medewerkers en 31 vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Kroatië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Rusland, Spanje, Tsjechië en Zwitserland voert Pleon de ranglijst van Europese communicatiebureaus aan. Het bureau heeft specialisten op het gebied van pr, public affairs, corporate communications, marketing, change management, risk management en design. In de overige Europese landen en in de Verenigde Staten, Latijns-Amerika en Azië wordt Pleon vertegenwoordigd door sterke partners binnen het Brodeur/Pleon Worldwide-netwerk.

Pleon is onderdeel van BBDO Worldwide, dat op haar beurt deel uit maakt van Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), (www.omnicomgroup.com), een van 's werelds grootste marketing and corporate communicatiebedrijven.