MediaPlaza
#RSS
MPTV home |
Archief |
IFRAME: http://www.mediaplazatv.nl/index.php/mpdb/shoutbox/
media plaza videos
uit de archives...
Het Nieuwe Uitgeven »
Het seminar 'Het nieuwe uitgeven' informeert en inspireert u over de
nieuwste ontwikkelingen op het gebied van uitgeven en mediaconsumptie.
Het medialandschap verandert, de klant verandert en daarmee verandert
ook de rol van de uitgever. Dit seminar geeft een inspirerende visie
op deze veranderende wereld en schetst uw kansen en bedreigingen
daarbinnen.
externe media speler
programma
10.30 - 10.45 uur Welkomstwoord door dagvoorzitter Bas van de Haterd,
Media Plaza
10.45 - 11.30 uur Opening Keynote: John Middelweerd - Partners bij
PriceWaterhouseCoopers
Op basis van de entertainment en media outlook 2010 wordt een beeld
geschetst van de ontwikkelingen van de afgelopen jaren met een
vooruitblik op het medialandschap van de toekomst, zowel voor het
traditionele uitgeven als de andere vormen van content distributie.
11.30 - 12.00 uur Michel Schaeffer - Commercieel directeur Bol.com
Informatie over de klant. Bol.com heeft veel data over veel
verschillende klanten. Maar wat verwachten deze lezers van boeken?
Welke informatie heeft Bol.com over de lezers en hoe kan deze data
voor zowel de uitgever als voor Bol.com als voor de klant profijtelijk
zijn?
12.00 - 12.45 uur Pauze
12.45 - 13.15 uur Karel Raven - Directeur Solutions Radio en Maarten
Verboom - Directeur/ bestuurder Dedicon
Het gesproken boek en tijdschrift. Luisterboeken hebben slechts een
minimaal aandeel in de totale boekenmarkt, maar via een webradio
kunnen blinden al de ruim 55.000 boeken en 350 titels van kranten en
tijdschriften van de blindenbiliotheek beluisteren. Welke andere
niches zijn te bereiken via dit systeem? Waar liggen de kansen? Welke
mogelijkheden zijn er om via een webradio uw kranten, tijdschriften en
boeken aan de man te brengen? En zit de lezer hierop te wachten?
13.15 - 13.45 uur Ludo de Boo - Projectleider Digitale Dorpspleinen
bij Wegener Dagbladen
Burgerjournalistiek in de praktijk. Wat zijn de ervaringen van Wegener
Dagbladen met het burgerjournalistiek initiatief in Haaksbergen? Wil
de lezer betrokken worden in het content creatie proces? Waar moet je
als uitgever rekening mee houden? Wat zijn de voordelen van een
dergelijk initiatief?
13.45 - 14.00 uur Pauze
14.00 - 14.45 uur Afsluitende Keynote: Paul Molenaar - CEO Ilse Media
14.45 - 15.00 uur Afsluitend woord door de dagvoorzitter
Posted by Redactie on 02/14 at 10:20 AM