Ingezonden persbericht


Bluetrek

Fashion For Heads

Voer eindeloze gesprekken of geniet van muziek met ST1 van Bluetrek

Bluetrek's 2-in-1 Bluetooth stereo headset is onderscheiden met 'Innovation Design and Engineering Awards' op CES Las Vegas 2007

Parijs, Frankrijk, 9 februari ­ Bluetrek, het populaire Franse merk op het gebied van draadloze accessoires met Bluetooth technologie, breidt zijn scala aan 'Fashion for Head' producten uit met de lancering van de meest trendy en intelligente headset tot nu toe, een ware revolutie op het gebied van draadloze muziek: de ST1.

Dubbel genieten met deze 2-in-1 headset

Naast zijn lichte gewicht (45g), combineert de ST1 alle kwaliteiten van een koptelefoon met een uitdagend design. Deze headset, verkrijgbaar in zwart, wit en brons, wordt door de stijlvolle kleuren en materialen een echte eye-cather. Met een afwerking in plastic en rubber, sluit hij perfect aan rond de oren en is hij praktisch en discreet in de nek te dragen. Dit handsfree product geeft een gevoel van vrijheid terwijl u toch 'verbonden' blijft met de rest van de wereld.

100% vrijheid en meer functies dan ooit

ü Luister naar uw favoriete muziek

De ST1 functioneert lange tijd zonder opgeladen te hoeven worden. Hij biedt 9 uur luisterplezier van MP3 bestanden via een Bluetooth verbinding. De kleine oordopjes van de ST1 staan garant voor een uitstekende geluidskwaliteit.

ü Mis geen enkel telefoontje

Voer al uw gesprekken met de ST1. Hij biedt 19 uur gesprekstijd en een standbytijd van 11 dagen. Als er een gesprek binnenkomt op uw telefoon, kunt u opnemen en vervolgens weer terug naar uw muziek als het gesprek is afgelopen.

Technologie zonder grenzen

Bluetrek's ST1 zorgt voor een revolutie op het gebied van mobiele telefonie en multimedia-activiteiten. Waar u ook bent, wat u ook doet, u kunt hem overal mee naartoe nemen. De headset is uitgerust met een reislader, twee extra oorsponsjes, een USB lader om de ST1 op te laden op uw computer of in de auto.

Technische specificaties:


* Afmetingen: 159mm x 135.5mm x 20mm

* Gewicht: 45g

* Bereik: tot 10 meter

* LED-verlichting die aangeeft wanneer de headset is opgeladen, wanneer de batterij bijna leeg is, of de headset in gebruik of standby is
* Aanzetten/uitzetten

* Pairing (headset en handsfree profielen)

* Beantwoorden, beëindigen, weigeren van een telefoongesprek
* In de wacht zetten, volume regelen, spraakherkenning
* Geluidssignaal wanneer de batterij bijna leeg is, bij aanzetten, bij uitzetten, bij aanpassen van volume
* Doorverbinden naar een mobiele telefoon

* Compatibel met A2DP en AVRCP profielen

* Compatibel met mobiele telefoons, PDAs en computers met Bluetooth V1.2

De ST1 is in Nederland verkrijgbaar voor een adviesverkoopprijs van 89 Euro.

Voor beeldmateriaal, aanvullende informatie of testexemplaren kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.

About Bluetrek

www.bluetrek.com

Bluetrek, a French brand of ModeLabs Group, is a rising name in the world of Bluetooth consumer products. It has built its success on the highly-acclaimed G2, the first lightweight and fashionable Bluetooth headset. Today, the collection includes innovative Bluetooth mono, stereo and car kit solutions that are sold by a number of leading retailers and operators in over 40 countries around the globe.

Bluetrek is a brand that blends innovative design with cutting edge technology for mobile lifestyles. The brand is designed to cater to the tastes of style-conscious consumers as well as tech-savvy professionals. The growth of Bluetrek can be accredited to the enthusiasm and skill of its dynamic team and to the unique characteristics of its products. All Bluetrek products boast excellent performance with extended talk time, universal compatibility, comfort and lightweight design.

The Bluetrek collection is designed in France. Bluetrek is making its mark on the fashion scene, with its "Fashion for Heads" approach. From the product itself to their bold advertising campaigns, Bluetrek is a different breed of Bluetooth headsets for mobile phones. Two of its latest products, the X2 (the first water and shock resistant headset) and the avant-garde ST1 Bluetooth stereo headset - set to revolutionise mobile phone music, were awarded the prize for Innovations 2007 Design and Engineering Awards at the CES Las Vegas in 2007.

Bluetrek® is a brand of ModeLabs Group.

About ModeLabs Group

www.modelabs.com

ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On DemandTM" offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.

Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.

ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist ­ Paris

(code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).

Perscontact

Gerdine LINDHOUT

Open2Europe ­ PR consultant

PR is our expertise,

Europe is our territory.

4, rue de la Sablière

92230 GENNEVILLIERS

France

Tel : +33 1 55 02 27 88

E-Mail : g.lindhout@open2europe.com

Web Site : www.open2europe.com

Verkoop- en distributie informatie

Antoine van der Poel

Mconomy

+31 71 33 11 113

www.mconomy.nl