Navertising: eerste rollout advertentieruimte in navigatiesystemen


Geoscape Europe en NAVTEQ breiden strategische samenwerking uit met DirectAccess(TM) Programma

HOOFDDORP, 20070125 -- Het DirectAccess(TM) Programma maakt het voor bedrijven en instanties mogelijk om via de functie Nuttige Plaatsen (POI) hun eigen locaties te laten opnemen in de database van NAVTEQ, die alleen al in 2007 in meer dan 15 miljoen navigatie systemen zal worden gedistribueerd.

De mogelijkheid om met bedrijfslogo herkenbaar te zijn in 70% van alle verkochte navigatiesystemen en extra informatie toe te kunnen voegen zoals bijvoorbeeld telefoonnummers of openingstijden geniet een hoge populariteit. Deelnemers aan dit unieke programma hebben zelf de controle over de accutaresse van al hun POI's middels een web-based programma.

Enkele voorbeelden zijn:
Van der Valk Hotels en Restaurants P1 Parking
Holland Hotels Accor groep
Tamoil BP Benelux
Autotaalglas

Over Geoscape Europe

Geoscape levert wereldwijd geografische marketingoplossingen door middel van software, geografische en demografische data, alsmede consultancy diensten. Geoscape richt haar dienstenpakket op internationaal georiënteerde bedrijven in retail, banking & telecom. Al naar gelang de behoefte en beschikbare infrastructuur van haar klanten levert Geoscape verscheidene GeoMarketing Intelligence oplossingen.

Over Navteq

Navteq is een toonaangevende leverancier op het gebied van digitale kaarten voor navigatiesystemen in voertuigen, mobiele navigatietoepassingen, overheids- en zakelijke toepassingen en kaartapplicaties voor Internet. NAVTEQ ontwikkelt digitale kaarten en kaartdata die navigatie- en locatiegebonden producten en diensten over de gehele wereld ondersteunen.

Voor meer informatie: www.geoscape.com/europe

Contact:
Dhr. B. Jansen Venneboer, +31 23 556 3200
Product Marketing Manager





Geoscape Europe