Gemeente Duiven


Aanpassing van de welstandsnota van gemeente Duiven.
---

Op 30 oktober 2006 heeft de gemeenteraad van Duiven besloten om de voorbereidingsprocedure voor het aanpassen van de welstandsnota op te starten. Het concept van het raadsbesluit en het concept van de gewijzigde welstandsnota hebben vanaf donderdag 30 november 2006 gedurende een termijn van 6 weken ter inzage gelegen bij de balie sector Grondgebied op het gemeentehuis.Tijdens deze termijn was eenieder bevoegd zijn/haar zienswijzen omtrent de welstandsnota kenbaar te maken aan de gemeenteraad van Duiven. Bij deze delen wij mede dat er geen zienswijzen zijn ontvangen.

Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen over de publicatie of andere vragen over bouwen? Dan kunt u contact opnemen met het cluster bouwzaken van de gemeente Duiven op telefoonnummer 0316-279161. Ook kunt u terecht bij de sectorbalie Grondgebied. De balie is geopend op werkdagen van 8:30 tot 12:30 uur en op maandagavond van 18.00 tot 20.00 uur.