Gemeente Beuningen


Gemeentelijke servicelijn
Een prettige woonomgeving willen we allemaal. Medewerkers van de gemeente doen daarom hun uiterste best om uw woonomgeving schoon en fraai te houden.

Uw hulp kunnen we daarbij goed gebruiken. Signaleert u iets, laat het ons dan weten! U kunt hiervoor de speciale servicelijn bellen, telefoon 024-6780876. Dit telefoonnummer is bereikbaar op maandag (8.30-19.00 uur), dinsdag tot en met donderdag (8.30-17.00 uur) en vrijdag (8.30-16.00 uur).

Bij onderstaande klachten of soortgelijke meldingen is het zinvol de servicelijn te bellen:

In de stoep voor mijn huis ligt een tegel los.

Er zit een gat in het fietspad of in de weg.

In het plantsoen bij ons om de hoek heeft iemand vannacht allemaal vuilnis gestort.

Iemand heeft graffiti op het bushokje in onze straat gespoten.

De schommel in de speeltuin is kapot.

Er hangt een tak over het fietspad.

De lantaarnpaal is kapot.

Binnen drie werkdagen wordt het probleem verholpen. Blijkt het niet zo snel te kunnen dan krijgt u als melder altijd bericht.

Voor noodgevallen is de servicelijn zelfs zeven dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar.
Voorbeelden van noodgevallen zijn:

Er is wateroverlast ontstaan door een probleem met het riool.

Er zit een groot gat in de weg.

Er ligt een boom over de weg.

U kunt uw klacht ook melden via e-mail: gemeente@beuningen.nl. De afhandelingtijd van de klacht is dan in principe gelijk. Bij noodgevallen kunt u echter beter de servicelijn bellen.

Heeft u andere vragen? Bijvoorbeeld over het inleveren van afval op de gemeentewerf? Bel dan het algemene nummer van de gemeente: 024-6780800.