Ingezonden persbericht


Mailmedia: Eerste dialogue data bedrijf met ISO erkenning

Amsterdam, 18 januari 2006 - Na een externe audit heeft dialogue data bedrijf Mailmedia als eerste binnen de branche het ISO 9001:2000 certificaat behaald. Mailmedia laat zien dat ze met name in de huidige groei van dialogue marketing de kwaliteit van haar dienstverlening centraal stelt. Alle bedrijfsprocessen zijn gedetailleerd in kaart gebracht en worden regelmatig gecontroleerd en verbeterd. Het certificaat wordt jaarlijks gecontroleerd door een officiële auditor.

'In de enorme groei die de dialogue marketing markt doormaakt, garandeert dit certificaat een constante kwaliteit. Hiermee richten wij ons structureel op de verbetering van de dienstverlening naar onze klanten die emailadressen en mobiele nummers huren voor direct marketing acties. Dit komt direct ten goede aan de resultaten die wij behalen voor onze klanten ' aldus Johan van Mil, CEO van Dialogue Company en directeur van Mailmedia.

Met het behalen van de ISO 9001:2000 certificering verstevigt Mailmedia haar kwaliteitsimago als marktleidende dialogue data bureau. Mailmedia heeft afgelopen maanden haar interne organisatie kritisch bekeken. Alle processen zijn tot in detail in kaart gebracht. Er zijn diverse factoren opgesteld die continu worden gemeten om te gebruiken als referentiekader bij het vaststellen van verbeteracties en het bedrijfsbeleid. Het ISO certificaat wordt voor drie jaar toegekend en wordt jaarlijks toegekend door een officiële controleur.

Over Mailmedia
Full service dialogue data bureau Mailmedia verzorgt voor uitgevers zoals De Telegraaf Tijdschriftengroep, ID&T, Kluwer, Quote Media, Reed Business en Sanoma Men's Magazines op exclusieve basis de exploitatie van email- en SMS bestanden. Mailmedia biedt adverteerders een gericht bereik door deze bestanden te verhuren voor direct email en SMS acties. Mailmedia werkt uitsluitend op basis van ontvangers die graag aanbiedingen per email of SMS willen ontvangen (opt-in) en bereikt daarmee de individuele ontvanger die daadwerkelijk geïnteresseerd is in aanbiedingen. Mailmedia is onderdeel van Dialogue Company.

Ingezonden persbericht