Ingezonden persbericht


Smartsite sluit strategische overeenkomst met Tripolis

Amsterdam, 15 januari 2007 - Smartsite heeft na een uitgebreide selectieprocedure gekozen voor de email marketing oplossingen van Tripolis Solutions uit Amsterdam. Het bedrijf gaat Tripolis Solutions in zetten als onderdeel van het Content Management Systeem Smartsite.

Willem Stam, Managing Director van Tripolis, licht de strategische overeenkomst toe: 'Met Tripolis Dialogue heeft Smartsite een volwaardige email marketing oplossing. In de loop van dit jaar zal daar multi channel campagnemanagent aan worden toegevoegd. Verder bevat de oplossing o.a. een response manager waarmee inkomende berichten efficiënt afgehandeld kunnen worden. Deze tool is met name zeer interessant voor de vele gemeenten waar Smartsite zaken mee doet.'

Marc Gutlich, Commercieel Directeur van Smartsite vervolgt: 'De samenwerking is gebaseerd op een waarneembare trend, dat steeds meer organisaties haar communicatie en marketing regisseren via online applicaties. Smartsite speelt dus goed in op deze behoefte door de krachten te bundelen met Tripolis en zo een nog sterkere marktpositie te verwerven.'

Over Smartsite
Smartsite is in Nederland sinds 1998 marktleider op het gebied van web content management. Via het reseller businessmodel heeft de gebruiksvriendelijke cms software een brede acceptatie in de markt. Inmiddels zijn er meer dan 300 organisaties actief met de cms oplossing: Smartsite. Voor meer informatie: www.smartsite.nl

Over Tripolis
Tripolis is onderdeel van de Dialogue Company en marktleider op het gebied van email marketing. Tripolis Software wordt geleverd door een netwerk van hoog aangeschreven Solution Providers en Reseller Partners. Samen werken zij voor meer dan 700 grote en middelgrote opdrachtgevers zoals KPN en Essent. Voor meer informatie: www.tripolis.com

Noot voor de redactie (