12 januari 2007
Universiteit Maastricht stelt Dr. Jan Huynen Award in
Bekendmaking tijdens 31ste Dies Natalis
Vanaf volgend jaar gaat de Universiteit Maastricht de `Jan Huynen
Award' uitreiken voor de beste master thesis op het gebied van
marketing van biomedisch technologische producten en diensten. Dr. Jan
Huynen stelt hiervoor jaarlijks een bedrag van 15.000 euro
beschikbaar. Dat maakte Rector Magnificus prof.mr. Gerard Mols bekend
tijdens de 31ste Dies Natalis van de UM.
Met de dr. Jan Huynen Award wil de Universiteit Maastricht jong talent
stimuleren en verbindingen tot stand brengen tussen de disciplines
marketing en levenswetenschappen. Dr. Jan Huynen is directeur van
Sogecom BV, en van grote betekenis voor Maastricht en de Euregio als
initiatiefnemer van de TEFAF, van het MECC en Jumping Indoor
Maastricht. Op dit moment is hij vooral actief als initiatiefnemer van
grootschalige energieprojecten.
De 31ste geboortedag van de UM werd op 12 januari gevierd met een
ochtend- en een middagprogramma. De redes die tijdens de academische
zitting werden uitgesproken door prof.mr. Gerard Mols en prof.dr. Piet
Eichholtz zijn in boekvorm uitgegeven. De veertien talentvolle
wetenschappers die in het ochtendprogramma hun onderzoek
presenteerden, zijn geïnterviewd in het eResearch Magazine van de
Universiteit Maastricht: www.unimaas.nl/researchmagazine.
Noot voor de pers:
Meer informatie over de Dies Natalis: www.unimaas.nl/dies2007
De teksten van de redes worden na afloop van de academische zitting in
boekvorm uitgereikt. Exemplaren van deze uitgave zijn vanaf 12 januari
beschikbaar.
De afdeling Communicatie & Relatiebeheer van de UM is bereikbaar via
043 388 5222, e-mail pers@bu.unimaas.nl. Voor urgente zaken buiten
kantooruren: 06 4602 4992.
Universiteit Maastricht