PERSBERICHT
Solipsis neemt belang ILMC
Brakel, 10 januari 2007 - Solipsis, sinds 1990 actief en nu met 85 medewerkers key-player op het gebied van ICT-dienstverlening, heeft op de nieuwjaarsreceptie bekend gemaakt een meerderheidsbelang in ILMC te hebben verworven. Solipsis verzorgt ook het beheer van de website en de kantoorautomatisering van ILMC.
ILMC (I Love My Club) is een onderneming die zich bezighoudt met ketendigitalisering. Hierbij profiteren leveranciers en consumenten (verenigingsleden) van een rechtstreekse digitale benadering. Leden van aangesloten verenigingen profiteren van voordelige online aanbiedingen van bekende merken. Uitgangspunt is dat verenigingen over iedere transactie een vergoeding ontvangen. Naast leveranciers waaronder Tiscali, Kijkshop, Otto en Mexx zijn inmiddels ruim 140.000 leden bij ILMC aangesloten.
Algemeen Directeur Wim Buitenhuis van Solipsis: "Het concept van ILMC past geheel in ons streven naar de ontwikkeling van e-commerce websites en zal daarom ook een bijdrage gaan leveren aan Solipsis' expertise op het gebied van website-ontwikkeling."
ILMC zal in 2007 een positieve bijdrage aan het bedrijfsresultaat leveren.
Persvoorlichtster: Jeannette den Rooijen
0418 - 57 61 31
Over Solipsis b.v.
Solipsis B.V. is sinds 1990 actief als dienstverlenende onderneming in de ICT. Solipsis is gespecialiseerd in het ontwikkelen en onderhouden van software voor bedrijf- en management informatie systemen, het beheren van computers en netwerken en het ontwikkelen van Output Management Systemen. Solipsis werkt voor ca. 400 (inter-)nationale klanten. De gestage groei van het bedrijf in de veranderlijke ICT-wereld onderstreept, dat Solipsis weet waarover het praat en staat voor wat het doet. De filosofie van Solipsis is vervat in de woorden: "Comfort Class in ICT". Wensen op het IT-vlak worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden. Kwaliteit van de dienstverlening staat bij Solipsis hoog in het vaandel. De klanten moeten zich als resultaat van dit alles comfortabel voelen bij de dienstverlening. Voor meer informatie:
---