AXA start grote landelijke campagne in fondsbeleggen 9 jan 2007
Gisteren startte AXA met een grote landelijke campagne gericht op
fondsbeleggen bij AXA. Met een nieuwe propositie, commercials,
advertenties, banners, een vernieuwde internetstructuur en nieuwe
fondsen, de AXA WF Talents funds. AXA presenteert zich als
wereldspeler in fondsbeleggen met als campagnethema 'De beurs is
emotie. Daarom is er AXA.'
In 2007 voert AXA campagne in drie periodes. Tijdens iedere periode
staat een aantal fondsen uit het beleggingsfondsenpakket van AXA
centraal. De landelijke campagne bestaat in de eerste periode uit een
TV-commercial, een radiocommercial, advertenties in dagbladen en
vakbladen en webvertising op gerichte sites.
In december zijn de met AXA samenwerkende intermediairs in het Kurhaus
in Scheveningen uitgebreid geïnformeerd over de fondsen van AXA en de
campagne. Voor meer informatie kunnen intermediairs contact opnemen
met hun accountmanager van AXA.
Over AXA
Over de hele wereld levert AXA producten en diensten met de belofte
van Financial Protection: bescherming en hulp bij het realiseren van
de plannen van klanten, in elke fase van hun leven. Wereldwijd heeft
AXA momenteel 50 miljoen klanten, 110.000 werknemers, 72 miljard euro
omzet en 3,3 miljard euro nettowinst over het jaar 2005. AXA stond in
2006 op de 15e plaats in de Fortune Global 500-lijst van de grootste
ondernemingen ter wereld.
AXA Verzekeringen