Ingezonden persbericht
1 januari 2007
CliënTel versterkt haar team opnieuw
Per 1 januari 2007 is Jean-Paul The als Senior Business Consultant aangesteld bij CliënTel. Hiervoor was Jean-Paul onder andere werkzaam bij Dimension Data in Groot-Brittannië en Nederland als Senior Consultant. In deze hoedanigheid heeft hij een proven track record opgebouwd op het gebied van Multi-Channel, Self Service en Business Process Re-engineering projecten binnen Contact Centers in binnen- en buitenland.
CliënTel is een onafhankelijk adviesbureau dat zich richt op de optimalisatie van bedrijfscommunicatie in het algemeen en Contact Centers in het bijzonder. CliënTel adviseert en ondersteunt haar klanten op het gebied van zowel het organisatorische proces als op technologie aspecten binnen (Multi Channel) Contact Centers, CRM en Kennismanagement.
"Redenen om over te stappen naar CliënTel zijn onder meer het kennisniveau, de professionaliteit en de no-nonsense benadering van het team. Ik vind het een uitdaging om mee te bouwen aan een dergelijk toonaangevend adviesbureau binnen de branche", aldus Jean Paul.
Kees Heutink, Directeur van CliënTel: "Daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Met Jean-Paul in ons team kunnen wij onze dienstverlening verder uitbreiden op met name het organisatie- en procesvlak van Contact Centers".
Voor nadere inlichtingen
CliënTel BV
Kees Heutink
Ambachtsstraat 13-E
3861 RH Nijkerk
The Netherlands
Tel: +31 (0)33 247 5757
GSM: +31 (0)655 822 660
Fax: +31 (0)33 247 5758
Email: kheutink@clientel.nl
Internet: www.clientel.nl