Ingezonden persbericht


Tweede week Ask.com Search Challenge: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Kans op prijzen gaat door op Dutch Cowboys

Amsterdam, 6 december 2006 - De eerste ronde van de Ask.com en Dutch Cowboys Search Challenge zit er alweer op. We hopen dat je de raadsels goed hebt beantwoord en dat je vooral met veel plezier hebt meegedaan. En dat je klaar bent voor de volgende uitdaging. Want je maakt kans op een van de prachtige prijzen. Wat te denken van een geheel verzorgde reisje naar Londen?

De Ask.com Search Challenge bestaat de komende week uit vier gloednieuwe raadsels rondom een ander sportief thema: autosport. Ben je zoekspecialist, autosportliefhebber of vind je het gewoon leuk om raadsels op te lossen? Speel dan de Search Challenge. Als je de interactieve vragen goed oplost, ding je mee naar de reis naar Londen.

Denk je de Search Challenge sneller te kunnen oplossen dan de eerste keer? Of is autosport jouw specialisme? Ga dan naar http://www.dutchcowboys.nl/searchchallenge/

en start de Ask.com Search Challenge.

Ask.com Nederland

Als toonaangevende zoekmachine combineert Ask.com geavanceerde zoektechnologie met unieke zoek-tools. Hierdoor vinden gebruikers sneller wat ze zoeken. Andere Ask.com-websites zijn die van Ask.com US, Ask.com Deutschland, Ask.com España, Ask.com Japan en Ask.com UK. Ask.com werkt bij zijn activiteiten op het gebied van zoektechnologie en advertentieruimte met een netwerk van gelieerde partners. Ask.com is een onderdeel van IAC Search & Media, een volledige dochter van IAC/InterActiveCorp.