Ingezonden persbericht


Nieuwegein, 6 december 2006

Nieuwe campagne Junior Powerstyling groot succes

Gewilde I.D.-tags vliegen de winkels uit

De I.D.-tags van Junior Powerstyling zijn niet aan te slepen. De leger look-a-like I.D.-tags zijn zo hot dat ze bijna letterlijk de winkels uit vliegen! Het lijkt erop dat de I.D.-tags een nieuwe rage worden. De site www.juniorpowerstyling.nl en het callcenter van Schwarzkopf worden overladen met vragen over waar de I.D.-tags te verkrijgen zijn. Op internet waren zelfs tips te vinden over het tijdstip waarop je het beste kon inloggen op de site, zodat de kans zo groot mogelijk was daadwerkelijk een gratis I.D.-tag te bemachtigen.

Schwarzkopf lanceert het concept 'identiteit' onder de slogan 'Hold on to your identity' voor de Junior Powerstyling producten. De campagne is nu al een groot succes. Uniek zijn, jezelf onderscheiden, producten een personal touch geven en toch bij een bepaalde groep behoren zijn belangrijke issues voor jongeren. Junior Powerstyling haakt met haar campagne goed in op wat leeft onder jongeren. Met de Junior Powerstyling producten creëer je de hairstyle die bij je past en je zo uniek maakt als je eigen vingerafdruk.

Bij aankoop van één van de Junior Powerstyling producten krijg je een I.D.-tag cadeau. Daarnaast gaf Junior Powerstyling op de site www.juniorpowerstyling.nl elke dag 100 I.D.-tags weg. Vanwege de populariteit zijn deze gratis I.D.-tags al vergeven, maar vanaf 29 november zijn ze te bestellen. De I.D.-tag voorzien van eigen naam wordt dan voor 4,95 euro verzonden naar iedereen die zijn identiteit wil uitstralen. Naast de I.D.-tags wordt de campagne ondersteund door een tv-commercial, de interactieve site, billboards en advertenties in verschillende media. De campagne is in november 2006 van start gegaan.

"Henkel - A Brand like a Friend". Henkel is marktleider in merken en technologieën, die het leven van de mensen gemakkelijker, beter en aangenamer maken. Henkel - één van de ondernemingen opgenomen in Fortune Global 500 - is actief in drie strategische domeinen: Was- en reinigingsproducten / Cosmetica- en verzorgingsproducten / Kleef- en dichtstoffen en technologieën voor oppervlaktebehandeling. In 2005 realiseerde Henkel een omzet van 11.974 miljoen euro. Wereldwijd werken meer dan 50.000 medewerkers voor Henkel. In 125 landen stellen mensen hun vertrouwen in de merken en de technologieën van Henkel. In de Benelux bevinden de filialen van Henkel zich in Brussel (BE), Nieuwegein (NL), Amersfoort (NL) en Foetz (LU). De logistieke vestigingen bevinden zich in Kampenhout (BE) en Boortmeerbeek (BE). Henkel in de Benelux had in 2005 ongeveer 900 medewerkers en 450 miljoen euro omzet. In België en Nederland worden onder andere volgende merken gecommercialiseerd : Dixan, Fleuril, Persil, Silan, Witte Reus, Per, Instanet (Was- en reinigingsproducten); Fa, Theramed, Diadermine, Schwarzkopf, Taft (Cosmetica en verzorgingsproducten); Pattex, Pritt, Perfax, Rubson, Loctite (Kleefstoffen voor de particulier en de professional); Teroson, Hysol, Multicore, Loctite (Technologies).