Travel Unie International Nederland N.V.

met effting in ÉÉn week de wereld rond

Rijswijk, woensdag 6 december 2006 - In november stond Reisadviesbureau Effting in Eindhoven, onderdeel van TUI Nederland, een week lang in het teken van wereldse ervaringen. Iedere dag van de week stond er een ander werelddeel centraal en verleidde het reisbureau haar klanten met een wijnproeverij, een sushidemonstratie en verschillende landenpresentaties. Effting heeft met de themaweek vaste klanten in het zonnetje gezet en nieuwe klanten een kijkje in de keuken gegeven. Een spectaculaire start van het nieuwe boekingsseizoen, waarna iedere bezoeker een jaar lang wordt gevolgd met onder andere op maat gesneden aanbiedingen.

Spectaculaire start boekingsseizoen
Effting pakte de themaweek groots aan en ontving talloze gespecialiseerde reisorganisaties die de vragen van ruim 650 klanten beantwoordden. Inspiratie, vakantiepret en Brabantse gezelligheid voerden de boventoon in de reacties van zowel de klant als de reisorganisaties. Loes Vervaart, manager van Reisadviesbureau Effting, zegt over de avonden: "Het was erg leuk om te zien met hoeveel enthousiasme de themaweek bij de bezoekers is ontvangen. We weten zeker dat we het nieuwe boekingsseizoen hiermee een spectaculaire start hebben gegeven en zullen dit volgend jaar dan ook zeker gaan herhalen".

Persoonlijk contact
Het blijft niet bij het persoonlijke contact tijdens de thema avonden. Loes Vervaart: "We hebben alle gegevens van de bezoekers verwerkt in ons CRM systeem; naam, adres, maar ook de bestemming waarvoor de bezoeker naar onze thema avond kwam. Op basis van deze informatie gaan we de bezoekers voorzien van persoonlijke informatie. Zo nemen we bijvoorbeeld telefonisch contact op als de betreffende bestemmingsbrochures uit zijn. Ook zullen we hen benaderen met op maat gemaakte acties et cetera. Zo weten we zeker dat we het contact met de (potentiële) klant zo optimaal mogelijk benutten".