Travel Unie International Nederland N.V.
met effting in ÉÉn week de wereld rond
Rijswijk, woensdag 6 december 2006 - In november stond
Reisadviesbureau Effting in Eindhoven, onderdeel van TUI Nederland,
een week lang in het teken van wereldse ervaringen. Iedere dag van de
week stond er een ander werelddeel centraal en verleidde het
reisbureau haar klanten met een wijnproeverij, een sushidemonstratie
en verschillende landenpresentaties. Effting heeft met de themaweek
vaste klanten in het zonnetje gezet en nieuwe klanten een kijkje in de
keuken gegeven. Een spectaculaire start van het nieuwe
boekingsseizoen, waarna iedere bezoeker een jaar lang wordt gevolgd
met onder andere op maat gesneden aanbiedingen.
Spectaculaire start boekingsseizoen
Effting pakte de themaweek groots aan en ontving talloze
gespecialiseerde reisorganisaties die de vragen van ruim 650 klanten
beantwoordden. Inspiratie, vakantiepret en Brabantse gezelligheid
voerden de boventoon in de reacties van zowel de klant als de
reisorganisaties. Loes Vervaart, manager van Reisadviesbureau Effting,
zegt over de avonden: "Het was erg leuk om te zien met hoeveel
enthousiasme de themaweek bij de bezoekers is ontvangen. We weten
zeker dat we het nieuwe boekingsseizoen hiermee een spectaculaire
start hebben gegeven en zullen dit volgend jaar dan ook zeker gaan
herhalen".
Persoonlijk contact
Het blijft niet bij het persoonlijke contact tijdens de thema avonden.
Loes Vervaart: "We hebben alle gegevens van de bezoekers verwerkt in
ons CRM systeem; naam, adres, maar ook de bestemming waarvoor de
bezoeker naar onze thema avond kwam. Op basis van deze informatie gaan
we de bezoekers voorzien van persoonlijke informatie. Zo nemen we
bijvoorbeeld telefonisch contact op als de betreffende
bestemmingsbrochures uit zijn. Ook zullen we hen benaderen met op maat
gemaakte acties et cetera. Zo weten we zeker dat we het contact met de
(potentiële) klant zo optimaal mogelijk benutten".