Medewerkersbijeenkomst over outsourcing callcentre Wehkamp
22-11-2006
Wehkamp zal op korte termijn zijn callcentre uitbesteden. De plannen
voor outsourcing van de afdelingen Cervice Contacts en Sales van TRC
zijn in een vergevorderd stadium. CNV Dienstenbond is verzocht om in
het traject van outsourcing de arbeidsvoorwaardelijke aspecten te
bespreken. CNV Dienstenbond vertegenwoordigt uw stem in deze
discussie. Wij nodigen u uit voor een medewerkersbijeenkomst op
vrijdag 1 december om 17.00 uur in het bedrijfsrestaurant.
Stand van zaken outsourcing
Binnenkort zal de directie met de mededeling komen wie de partner
wordt inzake de outsourcing en wie dit gaat realiseren. Nadat de
directie de randvoorwaarden waaraan de overnemende partij moet
voldoen, had gesteld, heeft een aantal gegadigden offertes uitgebracht
en zich al potentiële kandidaat voorgesteld. Uw ondernemingsraad heeft
een adviesaanvraag in behandeling genomen en zal op korte termijn de
directie van advies voorzien. De vakbonden is verzocht om de
arbeidsvoorwaardelijke aspecten te bespreken. Hierin zullen naast de
arbeidsvoorwaarden ook de werkzekerheid, werkgelegenheid en
loopbaanperspectief van betrokken medewerkers aan de orde komen.
Voordat wij met de directie over de bovenstaande punten overleg gaan
voeren, horen wij graag uw stem. Wij nodigen u dan ook uit voor een
medewerkersbijeenkomst. Deze bijeenkomst wordt gehouden in het
bedrijfsrestaurant op vrijdag 1 december om 17.00 uur.
Hierin zijn alle medewerkers, die direct of indirect betrokken zijn
(of worden) rondom de outsourcing, van harte welkom De bijeenkomst
heeft een informeel karakter en zal als input dienen voor het
directieoverleg, wat gepland staat op woensdag 6 december. Nadien zal
aan de leden van de vakbond het resultaat van de onderhandelingen
Sociaal Plan ter instemming worden voorgelegd.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem contact op met uw bestuurder
Agostino di Giacomo Russo, tel. 055-5772640 of per e-mail:
a.digiacomorusso@cnvdibo.nl