Dienstenbond CNV

Medewerkersbijeenkomst over outsourcing callcentre Wehkamp

22-11-2006

Wehkamp zal op korte termijn zijn callcentre uitbesteden. De plannen voor outsourcing van de afdelingen Cervice Contacts en Sales van TRC zijn in een vergevorderd stadium. CNV Dienstenbond is verzocht om in het traject van outsourcing de arbeidsvoorwaardelijke aspecten te bespreken. CNV Dienstenbond vertegenwoordigt uw stem in deze discussie. Wij nodigen u uit voor een medewerkersbijeenkomst op vrijdag 1 december om 17.00 uur in het bedrijfsrestaurant.

Stand van zaken outsourcing
Binnenkort zal de directie met de mededeling komen wie de partner wordt inzake de outsourcing en wie dit gaat realiseren. Nadat de directie de randvoorwaarden waaraan de overnemende partij moet voldoen, had gesteld, heeft een aantal gegadigden offertes uitgebracht en zich al potentiële kandidaat voorgesteld. Uw ondernemingsraad heeft een adviesaanvraag in behandeling genomen en zal op korte termijn de directie van advies voorzien. De vakbonden is verzocht om de arbeidsvoorwaardelijke aspecten te bespreken. Hierin zullen naast de arbeidsvoorwaarden ook de werkzekerheid, werkgelegenheid en loopbaanperspectief van betrokken medewerkers aan de orde komen.

Voordat wij met de directie over de bovenstaande punten overleg gaan voeren, horen wij graag uw stem. Wij nodigen u dan ook uit voor een medewerkersbijeenkomst. Deze bijeenkomst wordt gehouden in het bedrijfsrestaurant op vrijdag 1 december om 17.00 uur.

Hierin zijn alle medewerkers, die direct of indirect betrokken zijn (of worden) rondom de outsourcing, van harte welkom De bijeenkomst heeft een informeel karakter en zal als input dienen voor het directieoverleg, wat gepland staat op woensdag 6 december. Nadien zal aan de leden van de vakbond het resultaat van de onderhandelingen Sociaal Plan ter instemming worden voorgelegd.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem contact op met uw bestuurder Agostino di Giacomo Russo, tel. 055-5772640 of per e-mail: a.digiacomorusso@cnvdibo.nl