XCJ reclameproductie het nieuwe reclamebureau in Apeldoorrn


XCJ spreek je uit als IK ZIE JE

APELDOORN, 20061130 -- Nieuw in Apeldoorn is het reclameproductiebureau XCJ (spreek uit als `Ik Zie Je'). Nieuw, maar met veel ervaring en kennis van zaken. XCJ is gespecialiseerd in het ontwikkelen én produceren van display-, verpakking- en promotiemateriaal. XCJ combineert het reclamevak met het productievak, maakt deel uit van een grafischbedrijf en voorziet daarmee in een productiemogelijkheid dat grotendeels in eigen beheer is.

Met de efficiëntie van het bedrijf, uitgebreide kennis van de markt en kennis van productiemogelijkheden, is het mogelijk om snel te werken en een goede prijs-kwaliteitverhouding te waarborgen. Overigens houdt XCJ zich niet alleen bezig met display-, verpakking- en promotiemateriaal. Opmaak van advertenties, ontwikkeling van een huisstijl, logo's en websites maken ook deel uit van de diensten van XCJ.
Kortom; XCJ is meer dan een full service reclame(productie)bureau!

XCJ bestaat sinds 1 maart 2006 en de afgelopen maand passeerde we de ¤ 500.000 bruto omzet.

Naast het feit dat XCJ producties verzorgt voor een aantal Apeldoornse bedrijven w.o. Sparta, Het Nederlands Politiemuseum, Koninklijke Talens en DB decodesign verzorgt XCJ ook producties voor een aantal elders gevestigde accounts te weten; Compagnons, Novum Pharma, Roche, PK benelux, HG international, Medzorg e.a.

Over XCJ is reeds geschreven in:
EIGEN! Magazine (Herfst 2006)
Verpakkingsmanagement (november 2006)


Frank van der Meulen, directeur van XCJ vertelt:

"De grootste kick is het moment waarop de mensen enthousiast raken en zichzelf terugvinden in wat wij in samenspraak met de opdrachtgever bedachten en uitvoerden. We houden ons bezig met praktisch toepasbare reclame-uitingen en vinden die veelal terug op de winkelvloer of op een verkooppunt.
En... wij zijn niet de enige die dat zien".





XCJ reclameproductie