Ingezonden persbericht


persbericht

tv en instore campagne goliath van start

henkjan smits: '20q heeft de x-factor'

Hattem, 29 november 2006 - Vandaag gaat de nieuwste reclame campagne van Goliath Games van start voor het 'mind reader' spel 20Q. De tv commercial, waarbij Henkjan Smits het spel speelt en tot de conclusie komt dat 20Q absoluut de X-factor heeft, is te zien op SBS 6, MTV , NET 5, Veronica, RTL 4, The Box, TMF en de publieke zenders. De tv campagne wordt ondersteund met posters bij de verkooppunten zoals Intertoys, Bart Smit, Blokker, Toyzon, Toys R Us en de Bijenkorf.

X-factor voor 20Q
Henkjan Smits verwacht dat 20Q hét gadget van 2007 gaat worden. In slechts anderhalve week is er een reclamecampagne ontwikkeld. In de tv commercial speelt Henkjan het spel, waarbij hij blij verrast tot de conclusie komt dat 20Q absoluut de X-factor heeft. De tv campagne wordt ondersteund met posters in de verkooppunten.

20Questions:
Neem een alledaags voorwerp in gedachten. Het 'helderziende' balletje geeft door het stellen van maximaal 20 vragen met angstaanjagende precisie aan, waar jij aan denkt. Net als in Engeland en Frankrijk begint nu ook in Nederland de 20Q een enorme hype te worden. 20Q is verkrijgbaar voor E 19,99 bij Intertoys, Bart Smit, Blokker, Toyzon, Toys R Us, de Bijenkorf en vele webwinkels en is geschikt voor mensen van 8 tot 88 jaar. De commercial is te zien op www.goliathgames.com

Goliath - één van de grootste speelgoed distributeurs en producenten van Nederland - is gevestigd in Nederland, België, Frankrijk en Spanje. In 1980 introduceerden zij Rummikub op de Nederlandse markt. Goliath heeft sinds dien een enorme groei doorgemaakt; speelgoed en actiespellen vanaf 1 jaar, multimedia spellen vanaf 5 jaar, tactische en strategische spellen vanaf 7 jaar en verschillende erotische spellen vanaf 18 jaar. Bekende namen naast 20Q zijn: Holle Bolle Big, Zoub, Totally Spies, Rolit, Fifi, Triominos, Stap-op en Exago. Zie ook www.goliathgames.nl.