Linki.nl verovert online reclamemarkt met 'doe-het-zelf' marketing


Linki.nl opent voor internetondernemers de deuren naar honderdduizenden potentiële klanten met zijn 'doe-het-zelf' marketing-systeem

UDEN, 20061127 -- Voor ondernemers die hun business via internet onder de aandacht willen brengen, is er nu een nieuwe mogelijkheid. Linki biedt banner-, zoekmachine-, email- en webwinkelmarketing aan voor zowel de starter als de gevorderde internetondernemer. Linki.nl, een initiatief van The Ideas Company, richt zich met haar geautomatiseerde marketing-systeem op de webondernemer.

De kosten zijn extreem laag gehouden door het proces volledig te automatiseren. Linki verkoopt zich zelf. Via een stappenplan worden de campagnes aangemaakt, de doelgroep bepaald en afgerekend. Accountmanagers, verkopers en administratief personeel komen er bij Linki niet of nauwelijks aan te pas. De overhead is tot een minimum beperkt, wat de kosten laag houdt terwijl de resultaten gelijk blijven.

"Online marketing hoeft niet meer duur en ondoorzichtig te zijn", aldus Eric van den Brand, directeur van The Ideas Company. "Wij werken zelfs zonder contracten, abonnementskosten en set-up fees".

Het ontstaan van Linki.nl

Linki is ontstaan bij gebrek aan betaalbare online-marketing-diensten. "Als er al antwoord kwam van een reclame- of mediabureau op de vraag 'wat gaat het kosten om te adverteren' dan schrokken wij zo van de prijs dat we het 'gouden idee' van dat moment maar weer vlug in de ijskast terug legden. We hebben toen alles op een rijtje gezet en besloten zelf maar met een laagdrempelige professionele online marketingdienst te komen en dat is Linki.nl geworden". Aldus van den Brand. Nu is het voor iedereen mogelijk om een 'Proefballonnetje' op te laten voor weinig geld, we geven er zelfs een leuke gratis banner bij.

Meer informatie op www.linki.nl.