TNT Group

Persbericht

TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen

27 November 2006 - Amsterdam - Naar aanleiding van het aandelen inkoopprogramma, zoals bekend gemaakt op 6 november 2006, maakt TNT N.V. bekend dat:


* op 20 november 2006, zij 157.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,3188 per aandeel,
* op 21 november 2006, zij 18.727.818 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,1731 per aandeel (inclusief de 18,2 miljoen aandelen die teruggekocht zijn van de Staat der Nederlanden zoals bekend gemaakt is op 21 november 2006),

* op 22 november 2006, zij 335.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,1917 per aandeel,
* op 23 november 2006, zij 200.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,1710 per aandeel,
* op 24 november 2006, zij 210.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,1415 per aandeel,
* gedurende de periode van 6 november 2006 tot en met 24 november 2006, zij 22.870.136 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,1026 per aandeel, en
* het totale bedrag van het aandelen inkoopprogramma tot en met 24 november 2006 bedraagt derhalve 73,4% van de aangekondigde inkoop tot een bedrag van euro 1 miljard.

TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.

Over TNT
TNT N.V. biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200 landen actief en heeft circa 127.000 medewerkers. In de eerste negen maanden van 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 7,3 miljard en het bedrijfsresultaat 921 miljoen. TNT N.V. is genoteerd aan de beurzen van Amsterdam en New York. TNT is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en milieuvervuiling te strijden.