Verkiezing Telefoniste van het Jaar drukt waardering voor het vak uit


AMSTELVEEN, 20061127 -- De waardering voor het vak van telefoniste is groeiende. Naarmate de ergernis over keuzemenu's en automatische beantwoording stijgt, neemt ook het belang van het eerstelijns telefonische contact toe. Een goede telefoniste levert een belangrijke bijdrage aan de beeldvorming van de organisatie.

De verkiezing van De Telefoniste van het Jaar 2006 - dit jaar voor het eerst met SPARQ als organisator - drukt dat groeiende belang uit. De aanmelding is gestart en loopt tot 8 januari. Managers en collega's melden hun favoriete telefoniste aan op www.telefonistevanhetjaar.nl. Op 8 februari volgt de bekendmaking van de Telefoniste van het Jaar.

De hoofdprijs is een spectaculaire en luxueuze reis voor twee personen naar een exotische bestemming. Bovendien ontvangt de winnaar de Plantronics Golden Headset Award. MaXXus, voorheen organisator, treedt nu op als hoofdsponsor, evenals GoTelecom en Selekt Mail.

Directeur Ren?e Philippi - Geene vindt het een eer dat SPARQ de verkiezing organiseert. `De telefoniste is ontzettend belangrijk voor de uitstraling van een bedrijf. Ze is `de stem' van de organisatie die ze vertegenwoordigt. Maar ze krijgt niet altijd alle credits. Deze verkiezing is voor bedrijven een uitgelezen kans de telefoniste eens een compliment te maken.'





SPARQ