Postbank

Postbank gaat strategische samenwerking aan met Advance 27 november 2006
Amsterdam, 27 november 2006 - De Postbank is een strategische samenwerking aangegaan met het mediabedrijf Advance, bekend van interactieve concepten zoals 'Je echte leeftijd', 'Meer voor Minder' en 'Stay or Go'. De Postbank zal participeren in de bestaande concepten van Advance en gezamenlijk zullen zij nieuwe concepten ontwikkelen.
'Advance heeft met verschillende concepten bewezen hoe je op basis van van interactiviteit succesvol een 1-op-1 relatie kunt aangaan met consumenten. Voor de Postbank wordt interactiviteit steeds belangrijker in de communicatie en marketing met haar klanten', aldus Ron van Kemenade, directeur van de Postbank over de samenwerking met Advance.

De concepten van Advance zoals het bespaarconcept 'Meer voor Minder' en het woonconcept 'Stay or Go' passen goed bij de Postbank. In beide concepten vervult de bank de rol van financiële coach die de juiste tools en informatie beschikbaar stelt op het juiste moment en advies geeft als daar om gevraagd wordt.

'Meer voor Minder' en 'Stay or Go' 'Meer voor Minder' berekent via internet hoeveel geld jij maandelijks kunt besparen en helpt je bij het maken van slimme financiële keuzes. Daarnaast participeert de Postbank in Stay or Go. In Stay or Go staat de keuze tussen verbouwen of verhuizen centraal, inclusief de financiële aspecten die hiermee samenhangen.

Frans de Vries, oprichter en CEO van Advance, is trots op de samenwerking. 'Op deze manier is Advance in staat snel verder te groeien en nog beter in te spelen op behoeftes van consumenten. Ook gezien het gigantische online bereik is de Postbank de ideale partner voor Advance.'