Postbank gaat strategische samenwerking aan met Advance
27 november 2006
Amsterdam, 27 november 2006 - De Postbank is een strategische
samenwerking aangegaan met het mediabedrijf Advance, bekend van
interactieve concepten zoals 'Je echte leeftijd', 'Meer voor Minder'
en 'Stay or Go'. De Postbank zal participeren in de bestaande
concepten van Advance en gezamenlijk zullen zij nieuwe concepten
ontwikkelen.
'Advance heeft met verschillende concepten bewezen hoe je op basis van
van interactiviteit succesvol een 1-op-1 relatie kunt aangaan met
consumenten. Voor de Postbank wordt interactiviteit steeds
belangrijker in de communicatie en marketing met haar klanten', aldus
Ron van Kemenade, directeur van de Postbank over de samenwerking met
Advance.
De concepten van Advance zoals het bespaarconcept 'Meer voor Minder'
en het woonconcept 'Stay or Go' passen goed bij de Postbank. In beide
concepten vervult de bank de rol van financiële coach die de juiste
tools en informatie beschikbaar stelt op het juiste moment en advies
geeft als daar om gevraagd wordt.
'Meer voor Minder' en 'Stay or Go' 'Meer voor Minder' berekent via
internet hoeveel geld jij maandelijks kunt besparen en helpt je bij
het maken van slimme financiële keuzes. Daarnaast participeert de
Postbank in Stay or Go. In Stay or Go staat de keuze tussen verbouwen
of verhuizen centraal, inclusief de financiële aspecten die hiermee
samenhangen.
Frans de Vries, oprichter en CEO van Advance, is trots op de
samenwerking. 'Op deze manier is Advance in staat snel verder te
groeien en nog beter in te spelen op behoeftes van consumenten. Ook
gezien het gigantische online bereik is de Postbank de ideale partner
voor Advance.'
Postbank