Gemeente Epe


Kwaliteitsonderzoek dienstverlening gemeente Epe

Op 24 november 2006 stuurt de gemeente Epe een kwaliteitsonderzoek over de dienstverlening bij vergunningverlening en handhaving aan 1.000 huishoudens en bedrijven die in het afgelope n jaar hierover contact hebben gehad. Aanleiding van dit onderzoek zijn de resultaten van een burgerpanel dat in oktober 2006 is georganiseerd. Uit dit panel is naar voren gekomen, dat het aanvragen en afhandelen van een bouwvergunning veel ergernis oplevert. In het kader van (kwaliteits)verbetering van de dienstverlening hecht de gemeente Epe grote waarde aan dit onderzoek.

Inhoud van het onderzoek
Diverse dienstverleningsaspecten worden in het onderzoek behandeld, zoals het contact met de gemeente, het contact met de medewerkers, de producten van de gemeente en de gevolgde procedure. Een groot aantal inwoners krijgt hierdoor de gelegenheid zijn mening te geven. Tot 1 januari 2007 kunnen de ingevulde onderzoeken worden ingeleverd.

Resultaten
Begin februari 2007 worden de resultaten van dit kwaliteitsonderzoek op de site www.epe.nl gepresenteerd. Deze resultaten dienen als basis voor de verdere ontwikkeling en verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening van de gemeente Epe.