TravelEssence stelt HarverPro aan voor PR activiteiten


DRIEBRUGGEN, 20061123 -- Reisspecialist TravelEssence heeft PR-bureau HarverPro aangesteld voor het uitvoeren van public relations en persactiviteiten. TravelEssence verzorgt kleinschalige en exclusieve reizen naar Nieuw-Zeeland en de Stille Zuidzee eilanden. In de toekomst komt hier Australi? bij. De reizen hebben vaak een tussenstop in Azi?, zoals Hongkong.

Bij de organisatie van de reizen en de reservering van accommodatie stelt TravelEssence hoge eisen aan zijn leveranciers met betrekking tot duurzaam toerisme. Alleen kleine, unieke hotels en lodges die in overeenstemming zijn met de manier van leven van de plaatselijke bevolking worden persoonlijk geselecteerd door TravelEssence.

TravelEssence beheerst het begrip `dynamic packaging' als geen ander: de klant bepaalt met welke vliegtuigmaatschappij en in welke klasse hij wil vliegen, hoelang de reis mag duren, in wat voor soort accommodatie hij wil verblijven en welke route hij volgt. TravelEssence maakt vervolgens een op maat gemaakt programma. Op www.travelessence.nl staan suggesties en voorbeelden van programma's.

TravelEssence werd in 2005 opgericht door Andrew Morten, Nieuw-Zeelander van origine, en Martin Klug.

HarverPro richt zich met de PR activiteiten onder andere op verbetering van de naamsbekendheid van TravelEssence onder consumenten en de reisbranche.

HarverPro werd een half jaar geleden opgericht door Harriet Verhoeven en voert public relations opdrachten uit voor klanten in de sectoren hospitality, travel en zakelijke dienstverlening. Momenteel werkt HarverPro ook voor Campina, Fairfield Training & Consulting, Golden Tulip Bel Air Hotel en Theaterrestaurant Holland Village. Meer informatie is te vinden op www.harverpro.nl





Ingezonden persbericht