British American Tobacco kiest voor het 'Klantenbinder loyaliteitsprogramma'
Pixelindustries BV, oprichter van het succesvolle Email en SMS marketing programma 'Klantenbinder' en British American Tobacco zijn een samenwerking aangegaan. Klantenbinder zal worden opgenomen in het 'added value programma' van BAT.
Het loyaliteitsprogramma van BAT bestaat uit diverse producten en diensten die allemaal een toegevoegde waarde bieden aan hun zakelijke relaties, in dit geval de Nederlandse horecaondernemers. Klantenbinder is een perfecte aanvulling aangezien veel vraag is naar een betaalbaar en eenvoudig te gebruiken Email of SMS direct marketing software pakket. Door Klantenbinder toe te voegen aan het loyaliteitsprogramma geeft BAT gehoor aan de wensen en behoeftes van haar belangrijke zakelijke relaties, wat de relatie vanzelfsprekend doet versterken. De ondernemer is met Klantenbinder in staat zijn of haar marketing professioneel op te pakken. Met minimale inspanning kan het klantcontact warm worden gehouden juist op die momenten dat de gast niet in de zaak is. Resulterend in hogere bezoekersaantallen, bezoekersfrequentie, klantloyaliteit en uiteindelijk hogere omzetten.
Er zijn veel bedrijven die een loyaliteitsprogramma voeren en/of overwegen deze op te zetten. Wat opvalt, is dat men veelal gericht is op het geven van een inkoopvoordeel aan de afnemer. Een goed principe, maar men kan meer doen dan enkel het geven van een prijsvoordeel. Dit kan heel goed in de vorm van producten en diensten, die niet per se iets te maken hebben met de kernactiviteit van de initiatiefnemer. "Waar het om gaat zijn de wensen van de afnemer! Wanneer een product of dienst kan worden aangeboden waarmee de zakelijke relatie meer omzet kan genereren, in plaats van het geven van een inkoopvoordeel, dan snijd het mes aan twee kanten", aldus Dave Roeloffs van Klantenbinder. "De relatie heeft baat bij een hogere omzet en natuurlijk een leverancier die met hem meedenkt. De initiatiefnemer op haar beurt profiteert van een afzetgroei en hoeft minder of zelfs geen inkoopvoordeel te geven. Daarnaast zijn er nog diverse andere voordelen. Te denken valt aan de branding exposure die het met zich mee brengt wanneer al het Email of SMS verkeer, dat via het Klantenbinder loyaliteitsprogramma verstuurd wordt, het beeldmerk van de leverancier draagt. Niet te vergeten dat een nieuwe belangrijke unique selling point wordt gecreëerd, waarmee men zich kan onderscheiden van concurrerende leveranciers. Of de imago-ondersteunende werking wanneer een leverancier zich inzet om haar zakelijke relaties datgene te bieden waarmee zij beter kunnen ondernemen."
Klantenbinder is hiermee een ideaal programma voor bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun relaties aan hen te 'binden'. Er zijn verschillende samenwerkingsvormen beschikbaar. Zo is het mogelijk om de Klantenbinder software gezamenlijk aan te bieden of volledig onder eigen merknaam. De Klantenbinder software kan naadloos in bestaande applicaties ingebouwd worden. Wellicht interessant voor u? Voor meer informatie hieromtrent kunt u contact op te nemen met Dave Roeloffs te bereiken op het telefoonnummer 023-5322608 of een kijkje te nemen op
Meer informatie:
Dave Roeloffs
Pixelindustries BV
023-5322608